Gå til innhold

"Full Cf" på 20D?


Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Har et 20D, samt et Sandisk Extreme III, 4GB.

 

CF-kortet sitter i kameraet stort sett hele tiden, jeg tømmer det via kameraet med USB-kabel, og formaterer det etter hver overførsel.

 

Men, nå har det hendt to ganger at det står "Full CF" på kameraet "før tiden". Første gang, da det kom en svane seilende forbi i tide til uke 50-utfordringen, så stod det plutselig "Full CF" da jeg skulle knipse. Jeg slettet et par bomskudd, og så var det plutselig plass til over 70 bilder til, stod det. Litt for sent, da.

Tenkte ikke så mye over det, men så kom det igjen nå i julen, kort tid etter at jeg hadde tømt kameraet. Jeg slettet et enkelt bilde, og så var det plass til 192 bilder igjen.. :hmm:

 

 

Noen som har vært ute for noe sånt? Kameraet ble kjøpt brukt, men minnekortet er nytt fra i våres.

 

Hva kan dette være for noe? På tide å kjøpe nytt minnekort? Gremlins i kameraet/kortet? Noe annet?

 

Har ellers aldri hatt problemer med korrupte bilder eller noe annet - dette er eneste trøbbelet jeg har hatt med minnekortet.

 

 

(Har ellers ikke hatt problemer med kameraet, bortsett fra da jeg gikk på en flytebro langs Gentofte Sø - en dykkand dykket under meg og dukket opp på andre siden, med en liten abbor i nebbet. Den poserte lenge og velvillig, halvannen meter unna, mens den viste frem abboren i flere vinkler og ventet på at den skulle slutte å sprelle. Teite kameraet som lå igjen hjemme. :wallbash:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...