Schwaq Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei Jeg har en bærbar som jeg prøvde å kjøre wow på. Jeg fikk installert spillet og patcher ok, men inne på spillet får jeg lav fps selv om jeg har alt på low. Har fullt oppdatert maskin med alle oppdateringer til skjermkort og nyeste directx. Specs: CPU: Intel® Celeron® CPU 560 2,13ghz Minne: 2 gb OS: Windows xp home edition sp3 Skjermkort: Intel® 965 Express Chipset Family (Mobile Intel® 965 Express Chipset Family) - Video ram: 384 mb - Video Card 3D Acceleration: JA - Video HW Transform & Lighting: JA - Vertex Shader Ver.: 3.0 - Pixel Shader Ver.: 3.0 Har også 30gb ledig på hardisken. Håper noen kan hjelpe meg, takk på forhånd for alle svar. Endret 4. januar 2009 av Schwaq
Marbash Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hva mener du med lav fps, da? 20-30? Isåfall er dette normalt på laptoper, spesielt hvis du har et intel grafikkort
Actibus Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Du har et integrert grafikkort på den maskinen, det er ikke veldig egnet for spill. Tror ikke du får gjort stort, utenom å kjøpe en annen maskin med et eget grafikkort. WOW krever også endel av CPU spesielt i områder med mye folk, og det er også glad i mye ram, bruker lett 1gb hos meg.
Schwaq Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 husker ikke akkurat, men hadde under 10 hvis ikke jeg husker feil. Jeg kjøpte denne maskina da jeg gikk på skole til skolearbeid, så er ikke noen harcore gaming maskin. Dumt jeg ikke får spilte WoW, menmen sånn er det nå bare. Takker for svar iallefall
NoMilkToday Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 20-30 vanelig på laptop? O.o faen er det du snakker om... jeg har konstant 100 på max vid settings på min laptop... O.o
KAS Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 20-30 vanelig på laptop? O.o faen er det du snakker om... jeg har konstant 100 på max vid settings på min laptop... O.o Bra for deg at du har en inntekt/foreldre som gir deg muligheten til å legge noen ekstra høvdinger i en laptop du kan spille med. For de av oss som er studenter eller har en pc beregnet til skolebruk fra elkjøp, så er 20-30 fps helt normalt. Til OP, du kan prøve å kikke etter nye skjermkortdrivere på nett. Noen ganger er det mye ytelse å hente på å oppgradere fra de driverne som fulgte med pcen. Men.. med et integrert skjermkort så har jeg desverre mine tvil.
raWrz Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 @ Schwaq: hold inn windows tasten + R og skriv DxDiag inn i kjør feltet. når den er ferdig men en sjekk så trykker du på lagre loggfil og poster den her på forumet
Schwaq Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Trur ikke jeg gjorde det helt riktig, men poster ihvertfall en fil: DxDiag.txt
Ganam Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du kan spille wow med 10 fps då, fetteren min spilte chars fra 1-60 med integrert skjermkort på stasjonær, og han hadde 4-6 fps Nei men fps har gått veldig ned siden eg gikk i Northrend, har rundt 20 FPS med alt på max med skjermkorte mitt :< På plasser med stor view distance så klart. Endret 4. januar 2009 av Ganam
raWrz Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Trur ikke jeg gjorde det helt riktig, men poster ihvertfall en fil: DxDiag.txt du burde ikke forvente noe mer av dataen din. du har et integrert grafikkort fra intel :-/ hvis du vil ha bedre FPS så blir det vel ny data
MadRos Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 20-30 vanelig på laptop? O.o faen er det du snakker om... jeg har konstant 100 på max vid settings på min laptop... O.o Bra for deg at du har en inntekt/foreldre som gir deg muligheten til å legge noen ekstra høvdinger i en laptop du kan spille med. For de av oss som er studenter eller har en pc beregnet til skolebruk fra elkjøp, så er 20-30 fps helt normalt. Til OP, du kan prøve å kikke etter nye skjermkortdrivere på nett. Noen ganger er det mye ytelse å hente på å oppgradere fra de driverne som fulgte med pcen. Men.. med et integrert skjermkort så har jeg desverre mine tvil. og hvem er det som setter en stopper for deg å skaffe deg en jobb er student selv, investerte 15 høvdinger i bærbar. Det er bare å jobbe:P
Mato Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 kan hjelpe og skru ned setting vist du ikke allerede har gjort det
Schwaq Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 har nok gjort det allerede skjønner du alt er på det laveste
World Of Warcraft Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du kan jo prøve å sette windowed mode, fungerer for noen.
Schwaq Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 (endret) hproslan: er ikke alle som kan jobbe som mye ved siden av studiene uten at det går ut over lesinga Endret 5. januar 2009 av Schwaq
Schwaq Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 pleier å ha den i windowed mode ja er nok bare skjermkortet som ikke holder, spiller ikke så mye lengre uansett så er ikke så krise
Schwaq Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 (endret) har oppdatert alle skjermkortdrivere da fikk jeg noe bedre fps, men er fortsatt svært lav hadde dell xps bærbar før, dro WoW som bare det den spørs om jeg skal kjjøpe en slik en igjen Endret 5. januar 2009 av Schwaq
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 pleier å ha den i windowed mode jaer nok bare skjermkortet som ikke holder, spiller ikke så mye lengre uansett så er ikke så krise Prøv uten windows mode. Når jeg sitter på min egen bærbare er det dessverre nødvendig, ellers lagger det sjuuuukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå