Gå til innhold

BK: a misty day


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sorry, forstår ikke at en slik god fotograf som deg poster et slik bilde?? Bilde er helt meningsløst for meg, selv om jeg forstår kanskje hva du har prøvd å "uttrykke" :)

 

Alt for uklart og "tåkete", selv om kanskje det er det du ønsker!?

For meg så mangler bilde noe vesentlig for at det skal bli et bra bilde, dessverre!!

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Hmm... kommentaren over var kanskje litt vel...øh. Men ærlig skal man jo være, så litt enig med at det flyter litt ut her. Liksom alt. Dramatikken blir borte, men bildet er greit nok balansert. Hva med å prøve å legge litt mer sort-metting i motivet? HDR-teknikk hadde sikkert gått an å teste litt ut i dette motivet?

 

Men et fint bilde da, faktisk en god del stemning her.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke glem retningslinjene her:

 

"Ta et bilde for det det er. Med mindre annet er sagt, gå ut i fra at bildet presenteres akkurakt slik fotografen ønsker å presentere det. Ikke kritiser bildet på grunnlag av hvordan DU ville tatt det, men på grunnlag av hvor godt bildet utfyller sin funksjon."

 

Og her det faktisk et bilde av det utflytende, uklare og tomme. Det var en av grunnene til at jeg forandret min kritikk. Ikke fordi jeg ikke likte resultatet, men fordi jeg forventet en modell i tåken, gjerne opplyst av fint blitslys. Men det var ikke det cruel ville med det bildet, og da slapp jeg taket på forventningene og tolket bildet individuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...