Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente har følelser men faller ikke for meg.


Gjest Bamioum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Yeah_*

Been there, done that.

 

Samme skjedde med meg for ikke så lenge siden. Vi var i lag hele tiden, satt å klina og styra og var egentlig bare et spm unna å bli sammen, men hva skjedde? joda, hun valgte en annen. Veldig gøy for meg, jeg fikk ikke vite en dritt, hun bare unngikk meg hele tiden og til slutt måtte jeg ta iniativ og snakke med henne. Hn sa hun var så lei seg for hun ikke ville såre meg, at jeg var en fantastisk person, hun er så glad i meg osv..

 

anbefaler deg å gå sette deg ned, gråt det ut, slett ALT som minner om henne. SMS, MSN logger, bilder og prøv å være vennen hennes, om det ikke går uten at følelsene popper frem igjen og du vil bare ta tak i henne og kysse henne, så glem henne.

 

Som folk sa til meg; Det er hun som kommer til å angre, du fortjener bedre, glem henne. Jeg føler ikke at det hjelper at folk sitter å sier sånt til meg. "sympathy won't get the best of me, misery - that's what you're giving me."

Musikken hjalp meg veldig mye når jeg slet, kanskje dette vil hjelpe deg?

Det er ikke bare-bare å begynne på igjen med noen nye, men du får bare prøve, ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...