Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente har følelser men faller ikke for meg.


Gjest Bamioum

Anbefalte innlegg

Dropp henne! Dette har skjedd med meg.. Vi holdt på i nesten et halvt år og jeg trodde vi skulle bli sammen. Hun forklarte meg at jeg var en utrolig person og alt mulig greier :S Men at hun ikke klarte å falle for meg.

Hun har rett og slett nesten ødelagt meg.. Jeg har gått rundt å tenkt på henne i nesten 2 måneder nå og klarer ikke få henne ut av hodet. JEg har bare bestemt meg for å kutte all kontakt, slettet hun på mobilen, facebook, msn og prøver å late som m jeg ikke kjenner henne.. Det funker faktisk ganske greit for meg, får henne mer og mer ut av hodet :)

 

 

Akkurat skjedde med meg også. Jeg kutta all kontakt, sletta ho på nettby, msn osv. Ble bedre med en gang. Føltes som om en stor byrde hadde falt av skuldrene mine.

 

hvis du gjør det så kanskje ho lærer også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også i samme situasjon som trådstarter. Jeg er enig med det å kutte kontakt, har funket med andre ekser. Bare i mitt tilfelle så er hun naboen min, kjipt...

Lenke til kommentar

Ingenting er vondere enn ureturnert kjærlighet :/

 

Det finnes desverre noen kvinnfolk der ute som er onde, selv om de kanksje ikke innser det selv. Utrolig hvor mye grining og smerte sånne manipulative egosentrerte bitches kan skape.

 

Jeg må se meg enig med det så mange kloke hoder allerede har sagt.

 

Uansett hvor hardt det er, bør du, DU MÅ, kutte all kontakt med henne.

Du fortjener bedre her i livet!

Lenke til kommentar

ikke så lurt å kutte ALL kontakt. bare fordig hun ikke ble sammen med deg. føles teit. du kan jo glemme å være sammen men være venn ike son uvenn og late som om du ikke kjenner henne men vise respekt for hennne men ikke like mye som før liksom hvis du kjønner.

Lenke til kommentar

Hvor langt har du gått med dama da?

 

Har dere kyssa, rota, hatt noen form for sex?

 

Hvis dere ikke har kyssa, så synes jeg du bør kysse dama så fort som mulig.

Det er ofte intimitet som kan tippe dama over til din side hvis hun er i tvil.

 

Men hvis hun etter litt kos fortsetter med samme regla, så gjør du det brutal_mann sa.

 

Jeg synes du hvertfal bør prøve med litt intimitet før du gir deg(med mindre det allerede har skjedd da)

Lenke til kommentar
ikke så lurt å kutte ALL kontakt. bare fordig hun ikke ble sammen med deg. føles teit. du kan jo glemme å være sammen men være venn ike son uvenn og late som om du ikke kjenner henne men vise respekt for hennne men ikke like mye som før liksom hvis du kjønner.

Ja, for tøffelhelter fungerer dette helt utmerket.

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert gutt

Vi har rota med hverandre, vi har kyssa, hatt sex, følelsene mine er der og det virker som om hennes er der når vi roter. Jeg skal treffe henne idag så får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Har vært borti det samme engang før, det er ikke gøy. Seriøst. Om du har sterke følelser for hun bruker hun deg nå bare for underholdning. Hun liker deg sikkert, men ikke på langt nær slik du gjør. Om da hun skulle si hun liker deg vil hun slå opp rimelig fort. Og sikkert være utro.

 

 

Om du er ute etter mer enn sex så dropp hun, om ikke og du har følelser for hun kommer du til å bli såret men får ha det litt gøy på veien dit.

 

Tenk på det som om du er i ett tog på vei til austwich, også blir du tilbudt en cola. Men du har diabetes (sterk) så du vil dø om du drikker den, raskere enn å fortsette på toget til du blir sakte men sikkert gasset.

 

Edit:

Liten leif

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Har opplevd akkuratt det samme før, det er jævli kjipt.

Kutt kontakten mens du kan mann. Som andre her har sagt, det er helt for jævli i begynnelsen, men etter noen uker vil alt føles bedre (Jeg er i den fasen nå FYI). Hør på den brutale mannen sine tips, det råder seg.

 

Lykke til ! :)

Lenke til kommentar

Hvis dere har en god tone ville jeg kanskje sagt til henne at

du ikke klarer å være i nærheten av henne på grunn av dette.

Og at du derfor kommer til å kutte kontakten.

Det er i grunn ikke annet å gjøre.

Men greit at hun fikk vite det slik at det ikke blir dumme situasjoner (been there done that).

 

Eventuelt oppholde seg plasser der det er andre kjekke jenter. Visstnok er forelskelse på linje med en tvangstanke.

 

Eventuelt kan du gjøre en øvelse. Du bare tar en likandes jente og så finner du ut/ser en positiv side hun har, og så tenker du gjennom den et par ganger. Eventuelt finner flere positive sider ved henne. Som du tenker gjennom flere ganger.

Da vil andre jenter begynne å bli attraktive også.

 

Og ekte kjærlighet er det jo bare når du er villig til å la henne gå, for at hun skal få det bedre.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Om du er ute etter mer enn sex så dropp hun, om ikke og du har følelser for hun kommer du til å bli såret men får ha det litt gøy på veien dit.

 

Mener du at han skal utnytte henne for å få seg et nummer? Det går vel innenfor samme kattegori som hor når han selv er så billig og tøsete at han utnytter dama. Da er han ikke noe bedre selv, dårlig råd :realmad:

Lenke til kommentar
Hun sa til meg:
du er en utrolig god person og jeg er kjempe glad i deg og det veit du... jeg skulle gjort hva som helst... for du er best liksom... men jeg klarer ikke falle for deg og det irriterer meg fordi det kunne funka mellom oss.

Hun har før sagt at hun kunne tenkt å bli sammen med meg, hvordan kan jeg greie å få henne til å falle for meg?

 

rar unskyldning, får følelsen av at hun enten ikke vil, eller ikke vil prøve.. rare greier...

 

mitt syn er iallefall at "klarer ikke falle for deg" ikke er helt legit, mitt råd til deg er det en kompis gjorde.

 

De hang sammen hele tiden og gjorde mye slikt som dere, når hun kom med samme greia "faset" han henne bare ut, ikke nødvenid å slette på mobil etc og late som hun ikke finnes, det er bare barnslig oppførsel og du blir satt i et dårlig lys.

 

bare ikke vær så aggresiv på kontakten lenger, ikke ring eller send msn meld, tar hun kontakt så prat, men prøv å forhold deg uinteressert. slutt med klining sex osv.

 

Da skjer en av to ting, enten tar hun hintet og merker at hun "savner deg", ellers gjør hun det samme og da har du gjort det riktige.

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Om du er ute etter mer enn sex så dropp hun, om ikke og du har følelser for hun kommer du til å bli såret men får ha det litt gøy på veien dit.

 

Mener du at han skal utnytte henne for å få seg et nummer? Det går vel innenfor samme kattegori som hor når han selv er så billig og tøsete at han utnytter dama. Da er han ikke noe bedre selv, dårlig råd :realmad:

 

De har allerede hatt sex, og det virker ikke som at hun er ute etter mer enn det. Da kan de like gjerne være knullekompiser, bare at han vil bli jævlig såret når det slutter.

Lenke til kommentar

Hatt sex med'a men hu vil fortsatt ikke være med deg? Damn :scared: jeg hadde sikk'la etter'a med tunha limt etter'a. Men fortsatt dårlig råd å be dem hump'e som noen hunder når de/(hun) egentlig ikke vil være sammen med han.

 

En fyr sa noe som fikk meg til å tenke på noe. Kanskje hun vil være sammen med deg, men at det er andre grunner som gjør at hun ikke kan. F. Eks. at du er en nerd på skolen og at om dere blir sett sammen så kommer de til å disse henne og le osv...

 

Kan jo være sånne grunner.

Lenke til kommentar
Hun sa til meg:
du er en utrolig god person og jeg er kjempe glad i deg og det veit du... jeg skulle gjort hva som helst... for du er best liksom... men jeg klarer ikke falle for deg og det irriterer meg fordi det kunne funka mellom oss.

Hun har før sagt at hun kunne tenkt å bli sammen med meg, hvordan kan jeg greie å få henne til å falle for meg?

Gratulerer, du er i vennesonen. Du er nå en pudding som tror en jente er forelsket i deg, fordi hun tør ikke si deg at hun ikke eier romantiske eller seksuelle følelser for deg, fordi hun er redd for å såre deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...