Gå til innhold

Spill til laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei.

Innser at jeg er mer nerd enn jeg trodde, men har tross alt gamet i 18+ år :)

Haha, samme her. Er ikke saa oppdatert lenger som jeg var for 5-10 aar siden, men har faatt med meg et par godbiter de siste aarene.

Har spilt DS2 og Sacred, men det blir litt sånn at jeg ufivillig sammenligner med bedre spill og de blir da veldig uengasjerende.

Det problemet har jeg med de fleste RTS spillene paa markedet. DS2 & Sacred har jeg bare spilt co-op med kona, saa da er spillopplevelsen litt annerledes enn hvis man spiller spillene alene eller online med folk du ikke kjenner.

Titan Quest har jeg aldri hørt om, men The Witcher er jeg veldig interessert i, men er i tvil om PC'n min kan kjøre det uten for store problemer.

The Witcher bruker samme grafikkmotor som Neverwinter Nights 1. Hvis jeg ikke husker helt feil, saa fikk spillet skryt pga god ytelse. Jeg antar hvis Gothic 3 gaar paa laptopen, saa burde The Witcher ogsaa kunne kjoeres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

the witcher var veldig maskinkrevende jo mer oppløsning man valgte på min. og jeg ble lett plaga av at man måtte finne ut av alt mulig selv. så spillet egner seg ikke som "simpelt tidsfordriv"

ellers er kampsystemet i the witcher veldig plagsomt. syntes jeg... du har modusene "fast" "strong" og no greier for når alle omringer deg. som du faktisk MÅ velge for hver fiende. hvis ikke får du ikke inn komboer. som er det eneste som fungerer mot fiender.

Skrevet
The Witcher bruker samme grafikkmotor som Neverwinter Nights 1. Hvis jeg ikke husker helt feil, saa fikk spillet skryt pga god ytelse. Jeg antar hvis Gothic 3 gaar paa laptopen, saa burde The Witcher ogsaa kunne kjoeres.

Har ikke spilt Gothic 3 på laptopen. Mange av spillene nevnt er spilt på min stasjonære (som jeg ikke lenger har) eller Xbox 360

Skrevet (endret)

Lurte på om første F.E.A.R er skummelt. Ligger kanskje i navnet eller?

Noen som har spilt SiN Episodes? Og hvor får jeg tak i det?

Endret av 420maryjane
Skrevet

kan anbefale mount & blade. et action rpg med strategi elementer (er ikke sikker).

http://www.taleworlds.com/ er ingen story, men føler at gameplayet veier opp. er også et tonn med mods til spillet.

ser du liker homm 3 , så jeg vil anbefale disciples 2. det er omtrent som heroes, men litt dårligere. er morsomt å spille om man er lei heroes og trenger noe nytt. spillet er gammelt, så graffiken er ikke all verden, men det trenger ikke alltid ha noe å si.

Skrevet (endret)

Jeg prioriterer gameplay og story mye. Grafikk er likegyldig egentlig så lenge spillet er bra.

Har prøvd mount & blade, men jeg er ikke fan av den nye trenden med "frie" spill. Jeg finner det veldig lite engasjerende uten en story og ender ofte opp med bare å surre rundt uten mål og mening.

Har bestemt meg for å gi Kings Bounty The Legend et nytt forsøk og kanskje HL2 hvis jeg finner det i en viss havn for sjørøvere.

Takker for mange fine tips, men for all del, fortsett å gi tips :)

Endret av 420maryjane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...