Gå til innhold

Anmeldelse: World Championship Offroad Racing (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trodde Blizzard bare lagde gode spill jeg :)

Når har Blizzard laget dette?

At Activision-Blizzard har publisert det er en annen sak, men spillutviklerne Blizzard ville aldri laget noe slikt... Håper jeg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg leste denne anmeldelsen hadde jeg det like morsomt som vampyren som gikk berserk i blodbanken.

Stå på.

Men det kan bli for mye. Mange misliker filmanmelder Arild Abrahamsen i Stavanger Aftenblad, fordi det gjerne blir mer finurlige og humoristiske språklige krumspring enn anmeldelse. Resultat: Unerholdende å lese, men vanskelig å ta seriøst.

Skrevet

Enig med det siste du skriver, men når det er slike spill så er det et fett. Like greit med humor, for ellers hadde jeg aldri lest hele anmeldelsen da jeg visste dette spillet var elendig.

Skrevet
jeg har ikke ord for hva jeg synes om denne teksten. episk og utrolig blir for små i denne sammenhengen, så jeg holder meg til et simpelt takk

kunne ikke sagt det bedre selv, så gidder ikke heller

Skrevet

Fortryllende skrevet anmeldelse.

Om man synes den var morsom eller ikke har ikke så mye å si så lenge metaforene treffer der de skal; og det gjør de, samtidig som de gir et klart og lett forståelig bilde om hvor lite lyst du har på dette spillet.

Kommer til å følge med mer på gamer.no fra nå av. Har de flere skribenter av dette kaliberet kan denne nettsia bare gå en vei.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...