Michael-B Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Føler det er på tide med ett nytt spill te PC, men aner ikke om hva eg bør velge. Noen som har noen spill som kan anbefales? Helst noe med online spilling.
Selvin Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 (endret) Company of Heroes! Det ert søren i meg det beste spillet jeg har spilt noen gang - online. Det har også en 3 knallgode SP campaigns om du kjøper expansion packen Opposing Fronts, men onlinedelen er bare helt rå. Anbefales virkelig! Endret 31. desember 2008 av Selvin
NoobCannon Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Team Fortress 2, Battlefield 2, Combat Arms, Half-Life 2, Call of Duty 4/5
Michael-B Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 takkar for tipsene folks ska sjekke ut de forskjellige
anonymouse Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Red Alert 3 er superdårlig... helt elendig. GTA4 derimot har meg fullstendig hekta om dagen. Verdens dyreste spill å produsere... og det viser ser på dybden og mengden innhold og den nesten uendelige spillelengden... fantastisk bra
MOO- Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Er jeg geek? har alle spillene som ble nevnt ovenfor.
fugletiteren Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 TrackMania United Forever er bra det finnes også en gratis versjon som funker fett den å
Michael-B Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Er jeg geek? har alle spillene som ble nevnt ovenfor. haha... ekke sikkert du er geek. bare person me god smak Red Alert 3 er superdårlig... helt elendig. GTA4 derimot har meg fullstendig hekta om dagen. Verdens dyreste spill å produsere... og det viser ser på dybden og mengden innhold og den nesten uendelige spillelengden... fantastisk bra eg har testet det faktisk FORBA*** digt spill, men på PC`en min blir grafikken kraftig redusert :S
Michael-B Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Team Fortress 2, Battlefield 2, Combat Arms, Half-Life 2, Call of Duty 4/5 eg kjøpte meg faktisk høytalere og hadde noen penger til overs då eg så BF 2 der. så eg husket at eg leste gode kritikker etter at du anbefalte, så d endte med det. takk for tipset
Bata Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er jeg geek? har alle spillene som ble nevnt ovenfor. Kanskje? Men du er enten pirat eller veldig tjukk pengebok. Når det kommer til smaken så er det vel at du har forsmak for komersielle titler.
MistaWu Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er jeg geek? har alle spillene som ble nevnt ovenfor. Kanskje? Men du er enten pirat eller veldig tjukk pengebok. Når det kommer til smaken så er det vel at du har forsmak for komersielle titler. Uhm.. når ble man pirat eller styrtrik av å ha 5-6 spill? Og hvilke spill er ikke "komersielle"?
hvorre Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Fallout 3, det beste rpg som noen sinne har kommet ut av dørene hos Bethesda, og det sier en del. Ellers så kan Call of Duty 4 anbefales, BF2 med div. mod er morro,Company of Heroes og ikke minst Half Life 2 - The orange box Er i allefall mine favoritter for tiden.
Michael-B Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Fallout 3, det beste rpg som noen sinne har kommet ut av dørene hos Bethesda, og det sier en del.Ellers så kan Call of Duty 4 anbefales, BF2 med div. mod er morro,Company of Heroes og ikke minst Half Life 2 - The orange box Er i allefall mine favoritter for tiden. takker
Bata Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er jeg geek? har alle spillene som ble nevnt ovenfor. Kanskje? Men du er enten pirat eller veldig tjukk pengebok. Når det kommer til smaken så er det vel at du har forsmak for komersielle titler. Uhm.. når ble man pirat eller styrtrik av å ha 5-6 spill? Og hvilke spill er ikke "komersielle"? Ok.. Dette er off-topic og skal ikke utdype så alt for mye. Men har man råd til å kjøpe seg alle de nye titlene på markedet har man enten god råd (eller merkelige prioriteter) eller er pirat. På en annen side så finnes det masse spill som ikke nødvendigvis er superkomersielle, men de store titlene til EA, THQ, Activision/Blizzard og Ubisoft kan vel strengt tatt ikke kalles annet enn superkomersielle titler. Man har mange, MANGE ikke komersielle titler der ute, du må bare åpne øynene litt. Indie-spill har den største andelen ikke komersielle spill...
Michael-B Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 nå har BA (bergensavisen) lagt ut tooplisten over spill i 2009 - CLASS OF 2009 - Alan Wake For Xbox 360, PC Finske Remedy fikk ikke ræven med seg i fjor, men vi satser på at det psykologiske thrillerdramaet fra skaperne av Max Payne dukker opp i år. For det begynner å bli på høy tid. Lommelykter, skrekknoveller og revolvere er stikkordene her. Aliens: Colonial Marines For PC, Xbox 360, PS3 Brothers In Arms-utviklerne Gearbox har jobbet på dette skytespillet siden 2006, og ifølge ryktene skal dette dukke opp i løpet av året. Skal visstnok være tungt basert på co-op-spilling, og vi er klar for å skyte aliens. Bioshock 2: Sea of Dreams For Xbox 360, PC, PS3 Det kommer neppe, men man vet jo aldri. Alle som spilte Bioshock er nok enige i at vi også ser frem til oppfølgeren. Ingenting er sagt om hva som vil skje eller hvor handlingen vil foregå, men det bryr vi oss ikke om. Company of Heroes: Tales of Valor For PC Den foreløpige siste tilleggspakken til CoH, lover egen kampanje der deg og din Tigertank vil spille hovedrollen, samt nytt flerspillerinnhold og annet godt knask. Med tanke på hvor bra forgjengerne har vært, er dette noe vi venter på. Diablo III For PC Oppfølgeren kommer ni år etter sist utgave, og dette blir trolig en gigantsuksess når Blizzard får gitt det ut. Djevler og god gammeldags Hack n slash kan neppe gå galt. Dragon Age: Origin For PC, Xbox 360, PS3 Bioware bidrar til året med Dragon Age: Origin, kalt den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate. Dette lukter en god gammeldags rollespilluke lang vei, komplett med moralske valg og mye sverdbruk. Empire: Total War For PC Verdens kanskje beste strategispillserie gjør comeback med 1700-tallet som fokus. I tillegg har man kastet inn muligheten for store sjøslag, og femti spillbare fraksjoner. Dette kommer i februar og vi gleder oss stort. God of War III For PS3 En av de beste slåssespillseriene noensinne gjør sin debut på Playstation 3 og om det bare ligger i nærheten av nivået til forgjengerne, er vi fornøyd. Kratos er tilbake og den siste traileren gir oss frysninger på ryggen. Heavy Rain For PS3 Skaperne av Fahrenheit har laget en svært spesielt film noir-thriller, som både ser og virker som noe nytt. Det er stor forhåndshype rundt Heavy Rain, men etter å ha blitt forbløffet av trailerne som ligger på nettet, hiver vi oss på bølgen, vi også. Dette ser stort ut. Killzone 2 For PS3 Killzone 1 var en pose med ess, men etter å ha prøvd oppfølgeren under Tokyo Game Show er vi ikke i tvil om at dette blir det beste unike skytespillet til PS3. Et brutalt beist av et spill, som endelig gir den svarte boksen et skytespill den fortjener. L.A Noire For PS3 Rockstar Games står bak dette sandkassespillet satt i 40-tallets L.A. Med inspirasjon fra filmer som L.A Confidential og en åpen avslutning på detektivspillet, er det lett å se for seg at dette virkelig kan være inne på noe. Men of War For PC Få spilte forgjengerne Soldiers: Heroes of WW2 og Faces of War, men de som gjorde det, vet at dette er en av de mest realistiske og beste krigsstrategispillene noensinne. Oppfølgeren klar i begynnelsen av året. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising For PC, PS3, Xbox 360 Det begynner å bli så lenge siden at vi nesten hadde glemt hvor fabelaktig OF var da det kom en gang for mange år siden, og nå ser det ut som om oppfølgeren endelig dukker opp. De foreløpige trailerne og forhåndstittene lover et svært realistisk moderne krigsmiljø, med tung vekt på flerspillerdelen. Resident Evil 5 For PS3, Xbox 360 Zombiesurvivalspillet er tilbake, sterkere enn noensinne. Handlingen er lagt til Afrika denne gangen, men mange kjente elementer er med også denne gangen, i tillegg til at man kan spille online med en venn. Ser strålende ut, og forgjengeren var årets spill i 2005. Starcraft II For PC Strategispill satt i verdensrommet for eksperter og nybegynnere. Nok en klassiker får ny utgave i år, og attpåtil av samme utvikler, Blizzard. Det er ikke uten grunn at forgjengeren er fremdeles ett av verdens mest spilte onlinespill, denne gangen kommer spillet i tre delte spill, det første dukker opp i år, med del to og tre som utvidelsespakker.
Zimmerh Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Mitt valg ville vært BF2 med mods(spesielt Project Reality) har aldri spilt et spill så lenge som et år og still going strong. Company of Heroes absolutt noe å se etter absolutt vis du liker Strategi online. Men 2008 har vært et stort år så du finnenr absolutt noe å spille på pcen.
Michael-B Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 eg kjøpte faktisk BF 2 ved at eg tilfeldigvis så det i hyllen når eg kjøpte høytalere litt etter eg skrev dette innlegget kan ikke si eg angrer nei ellers kommer det til å bli Empire: total war når det kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå