Gå til innhold

Slette WMP 11


BiB

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen andre poster på forumet om dette. (kan godt hende det er noen men ejg fant de iallefall ikke)

Jeg vil slette Windows Media Player 11 og bytte den ut med Windows Media Player 10. Fordi jeg liker å bruke den bedre. Jeg har Windows XP Media Center SP3. JEg har funnet denne metoden:

 

1. In Category View of Control Panel, click Add or Remove Programs.

 

2.Click Remove a program, and then, at the top of the list, select the Show updates check box.

 

3.In the Windows Updates section, click Windows Media Player 11, and then click Change/Remove.

 

4.If prompted, restart your computer, and then log on as an administrator or a member of the Administrators group.

 

5.In Control Panel, click Add or Remove Programs.

 

6.In the Windows Updates section, click Windows Media Format 11 Runtime, and then click Change/Remove.

 

7.If prompted, restart your computer, and then log on as an administrator or a member of the Administrators group.

 

8.In Control Panel, click Add or Remove Programs, and then click Remove a program.

 

9.Click Microsoft User-Mode Driver Frameworks Feature Pack 1.0, and then click Change/Remove.

 

Men den virker ikke. Det ser bare sånn ut (se bildet). Kan noen svare på hvorfor det ikke går, og om de har en annen metode å gjøre det på?

untitled.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...