Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket i kjæresten?


Gjest TheLove

Anbefalte innlegg

Hei, Hei :!:

 

Jeg er interessert i å vite hvor lang tid dere her på forumet brukte på å bli forelsket i den du ble/er sammen med.

 

Hvordan var det og føltes det før du ble forelsket i denne personen, og hva var det som gjorde at du ble forelsket?

 

Ble mange ting nå men jeg er litt interessert i hvordan dere andre har det når d kommer til forelskelse, og om dere blir raskt betatt, forelsket etc. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm! Ja det var det. Jeg syntest bare hun var så utrolig pen. Så ble jeg bedre kjent, men så holdt jeg allerede på med en annen jente. Siden jeg ikke ville gamble på min nåværende dame så gikk jeg for hun andre. Noe som viste seg å være veldig dumt! Men mista ikke hu første og hun har jeg ennå :p Men vil aldri si at jeg blei skikkelig forelska. Det hoppa mer fra å være glad til å elske henne. Hun er alt for meg :)

Lenke til kommentar

Møtte min nåværende kjæreste på sukker.no, noe jeg hadde lite tiltro til i begynnelsen. Da det plutselig blant skumle 40-åringer og nervøse 16-åringer dukket opp en kjekk kar på 21, som i tillegg hadde markert meg som svært interessant måtte dette sjekkes ut. Da jeg leste profilen hans var det et lite aha-øyeblikk. Et eller annet var der, uten tvil og jeg bestemte meg fort for at HAN! HAN DER! skulle jeg ha. Og hell yeah, dro inn storfangsten. :D

Lenke til kommentar

Møtte henne helt i starten av skoleåret (går folkehøgskole), og hang egentlig sammen omtrenten hver dag. Hun var interessert i en annen først, og jeg hadde også øynene en annen plass. Men det var liksom av og til noe der mellom oss, og etter noen måneder ble det mer og mer kjemi rett og slett som endte i at vi falt rett i gulvet for hverdandre - samtidig :D Så var vel forelsket før vi ble sammen, i allefall for min del.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Doedskvad: Selv om vi har ulike prioriteringer, har du ingen rett til å kalle meg idiotisk. Jeg er ute etter penger og skjønnhet, og får det gjennom min kjæreste. Ser ut som vi begge er fornøyde; Jeg har et rikt og godt luksusliv, og du og eventyrprinsessen din lever lykkelig i alle deres dager:)

Lenke til kommentar
Doedskvad: Selv om vi har ulike prioriteringer, har du ingen rett til å kalle meg idiotisk. Jeg er ute etter penger og skjønnhet, og får det gjennom min kjæreste. Ser ut som vi begge er fornøyde; Jeg har et rikt og godt luksusliv, og du og eventyrprinsessen din lever lykkelig i alle deres dager:)

Har hun en søster eller venninde som tjener minst like mye? =) Må du jobbe selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...