Gå til innhold

Spotify: Hvordan registrere seg uten invite [Oppdatert 27.01.09]

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Jeg får ikke oppretta ny bruker fra Opera elle Firefox med proxy i 1.post. Får ikke åpnet www.spotify.com/en/get-started/

Kris kan du legge meg til på msn? jfm1991 .at. gmail .dot. com

Skrevet
Vel. Jeg får ikke oppretta ny bruker fra Opera elle Firefox med proxy i 1.post. Får ikke åpnet www.spotify.com/en/get-started/

Husk at du må bruke HTTPS. Hvis ikke, kan du skrive inn det i førstepost i HTTP-feltet også, i instillingene.

Skrevet (endret)

Når jeg går inn på linken din så får jeg:

"LES MEG: Systemet er manuelt deaktivert, e-postfeltet er derfor skjult. Hvis det er ledige koder gjenåpnes det automatisk i morgen (torsdag) tretten minutter over ti."

Må jeg faktisk prøve igjen nøyaktig tretten minutter over ti?

Endret av 2bb1
Skrevet
De 100 som ble lagt ut 10:13 fløy fort. Men det er fortsatt 200 nye koder igjen, de legges ut tilfeldig og uten varsel utover dagen.
Skrevet

Takk!

For et FANTASTISK program! Nettradioer o.l. er blokkerte her på skolen, og youtube o.l. tar som oftest 1-2 minutt å loade materiale fra. Men med Spotify får jeg go-musikken instantly :woot:

Skrevet

Når jeg bruker første side teknikken med proxy instillinger så loader aldri get started siden. Så jeg får bare vente til site.google siden legger ut fler.

Skrevet

Du kan bruke Check4Change i Firefox, da finner du fort ut når det kommer nye koder :)

Det kom nye tre på tolv, så kommer sikkert noen om rundt en time.

Skrevet

Jeg får ikke brukt proxyen på førstesiden, noen som har en annen?

Trenger å registrere meg via en UK proxy, trenger nemlig et par invites og jeg er ikke interessert i å måtte lete etter invites og håpe at venner klarer å ta de før det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...