Andeby Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hei! Jeg fikk nylig nytt headsett (Sennheiser PC 350) og mikrofonen på dette funket fint første dagen. Nå i ettertid har noe gått galt. Jeg vet at mikrofonen virker fint, jeg har prøvd den på andre maskiner og det funka flott. Det ser ut til at lydkortet finner mikrofonen og alt, men jeg får rett og slett ingen lyd. Jeg har muta CD Volume, Line Volume og Stereo Mix i input settings, og jeg har tatt på microphone boost. Når jeg tar opp lyd får jeg bare støy. Jeg har prøvd å oppdatere driverene til lydkortet, og jeg har prøvd å installere de som fulgte med hovedkortet, men til ingen lykke. Noen som har opplevd samme problemet og har en løsning? Om jeg ikke finner en løsning, noen som vet om et bra og billig lydkort? (Bra som i bedre enn et onboard lydkort og ikke gir problem etter problem om du skulle finne på noe så sykt som å sette i en mikrofon )
BlueCreature Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvilket OS ? har det samme problem jeg å . Lyden funka fint i noen dager men nå vill den ikke. Har Vista ultimate 64bits OS
Andeby Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Hvilket OS ? har det samme problem jeg å . Lyden funka fint i noen dager men nå vill den ikke. Har Vista ultimate 64bits OS Bruker Windows XP Pro SP2.
Andeby Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Bumper denne jeg. Timesvis med google søking har ikke hjulpet meg enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå