Gå til innhold

Før jeg bestiller ps3....


Tanner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.. Er ikke nødvendig med HDMI om du har dårlig TV. :-/

 

 

Har aldri opplevd å gå tom for batteri på kontrollen hvis den har vært ferdig-oppladet når jeg begynner å spille selv.

 

Går også fint ann å sette den kontrolleren på lading etter spilling, og om du har to kontrollere, så kan du ha den ene på lading mens du bruker den andre, men kjedelig å måtte sitte en halv meter fra PS3 hvis du glemmer det. :p

 

Så ga bare ett tips om at den ladekabelen er grei og ha om du ikke har liggende, eller planlagt andre løsninger - siden kabelen som følger med er veldig kort, en halv meter bare. :)

 

Selv har jeg alltid en kontroller liggende ikoblet, mens jeg bruker den andre, og bytter etterhvert. :)

Da slipper jeg å ha PS3 på for å lade kontrolleren, når jeg ikke spiller. :)

Lenke til kommentar
Nei.. Er ikke nødvendig med HDMI om du har dårlig TV. :-/

 

 

Har aldri opplevd å gå tom for batteri på kontrollen hvis den har vært ferdig-oppladet når jeg begynner å spille selv.

 

Går også fint ann å sette den kontrolleren på lading etter spilling, og om du har to kontrollere, så kan du ha den ene på lading mens du bruker den andre, men kjedelig å måtte sitte en halv meter fra PS3 hvis du glemmer det. :p

 

Så ga bare ett tips om at den ladekabelen er grei og ha om du ikke har liggende, eller planlagt andre løsninger - siden kabelen som følger med er veldig kort, en halv meter bare. :)

 

Selv har jeg alltid en kontroller liggende ikoblet, mens jeg bruker den andre, og bytter etterhvert. :)

Da slipper jeg å ha PS3 på for å lade kontrolleren, når jeg ikke spiller. :)

:p

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Nei.. Er ikke nødvendig med HDMI om du har dårlig TV. :-/

 

 

Har aldri opplevd å gå tom for batteri på kontrollen hvis den har vært ferdig-oppladet når jeg begynner å spille selv.

 

Går også fint ann å sette den kontrolleren på lading etter spilling, og om du har to kontrollere, så kan du ha den ene på lading mens du bruker den andre, men kjedelig å måtte sitte en halv meter fra PS3 hvis du glemmer det. :p

 

Så ga bare ett tips om at den ladekabelen er grei og ha om du ikke har liggende, eller planlagt andre løsninger - siden kabelen som følger med er veldig kort, en halv meter bare. :)

 

Selv har jeg alltid en kontroller liggende ikoblet, mens jeg bruker den andre, og bytter etterhvert. :)

Da slipper jeg å ha PS3 på for å lade kontrolleren, når jeg ikke spiller. :)

Kan batteriet blir dårligere på kontrollen hvis du lader den unødvendig? la den lade lengere en det den burde?eks: Du har ladet kontrollen i 10 min også begynner du å spille. Der sitter du i 4 timer og kontrollen lader fremdeles. Blir batteriet i kontrollen dårligere? :hmm:

 

Det tviler jeg sterkt på, ladingen kobler ut når batteriet er fullt.

Lenke til kommentar
Nei.. Er ikke nødvendig med HDMI om du har dårlig TV. :-/

 

 

Har aldri opplevd å gå tom for batteri på kontrollen hvis den har vært ferdig-oppladet når jeg begynner å spille selv.

 

Går også fint ann å sette den kontrolleren på lading etter spilling, og om du har to kontrollere, så kan du ha den ene på lading mens du bruker den andre, men kjedelig å måtte sitte en halv meter fra PS3 hvis du glemmer det. :p

 

Så ga bare ett tips om at den ladekabelen er grei og ha om du ikke har liggende, eller planlagt andre løsninger - siden kabelen som følger med er veldig kort, en halv meter bare. :)

 

Selv har jeg alltid en kontroller liggende ikoblet, mens jeg bruker den andre, og bytter etterhvert. :)

Da slipper jeg å ha PS3 på for å lade kontrolleren, når jeg ikke spiller. :)

Kan batteriet blir dårligere på kontrollen hvis du lader den unødvendig? la den lade lengere en det den burde?eks: Du har ladet kontrollen i 10 min også begynner du å spille. Der sitter du i 4 timer og kontrollen lader fremdeles. Blir batteriet i kontrollen dårligere? :hmm:

 

Det tviler jeg sterkt på, ladingen kobler ut når batteriet er fullt.

ok, men når batteriet er halvfult så lader du det opp i gjen til det blir fult. Sikkert noen som gjør det. Blir det dårligere da?

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt ny konsoll siden nitendo 64, så går for 80gb når jeg først skal handle igjen ;)

 

Eneste forskjellen er at 80 gb versjonen kommer med dualshock 3 kontroll og 40 gb mer plass, hdd kan du lett bytte selv.

 

No kommer vel 80 Gb versjonen med eit spill. Er vel 3 pakker ute for tiden, resistance 2, Motorstorm PR og (fanfare) Little Big Planet.

Lenke til kommentar
Tror jeg kjøper ps3 80gb på expert for 3999,-

Trenger ikke å betale frakt eller da, Og motorstor pacific rift følger med. Noen som har prøvd det?

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?...ier=PS3MSTORMPR

 

finner ikke noe info om hvaslax spake som følger med. noen som vet om det er sixaxis eller DS3?

Sto i kundeavisen "inkl trådløs håndkontroll med vibrasjon" og det er vel den DS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...