Gå til innhold

iPhone skjerm knuste


Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mistet nettopp min iPhone 3G på grusen, og 10% av skjermen knuste, den virker fortsatt bortsett fra at den er vanskelig å se på.

Jeg lurer på om Apple har noe skjermfiksing, eller noen annen måte å fikse den på, eller må jeg levere den inn på reperasjon et annet sted?

 

Om jeg har tolket deg rett, så er det selve inner skjermen/displayen som er skadet ?

Det er jo selvfølgelig den dyreste.

Jeg hadde kjøpt den her for rundt 90 usd og byttet den selv..

Lenke til kommentar

Når det gjelder iPhone 3G kjøpt i Norge, som har blitt utsatt for unormal bruk, som fysisk skade er.. Så har Apple faste priser å reparere den, avhengig om den er totalt knust eller itte..

 

Huska itte helt, men trur det va 1500 eller noe, for ein 8Gb, så lenge deler i fra den kunne brukes osv..

 

Så ta kontakt med din nermeste iPhone forhandler som du finn på www.netcom.no, å hør med dem, for å få sent den inn. :) (Beste er selfølgelig der hvor du har fått solgt den..)

 

Eventuelt gjør som foreslått ovenfor, men husk da at du mister eventuell garanti du måtte ha igjen..

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
(Beste er selfølgelig der hvor du har fått solgt den..)

Ikke nødvendigvis. Om butikken som solgte telefonen ikke har Appleverksted er det stor sannsynlighet for at butikken selv kommer til å ta påslag på prisen fra verkstedet for å selv tjene noen kroner på reperasjonen.

 

Nei, henvend deg direkte til et verksted.

Endret av strek
Lenke til kommentar
(Beste er selfølgelig der hvor du har fått solgt den..)

Ikke nødvendigvis. Om butikken som solgte telefonen ikke har Appleverksted er det stor sannsynlighet for at butikken selv kommer til å ta påslag på prisen fra verkstedet for å selv tjene noen kroner på reparasjonen.

 

nei, henvend deg direkte til et verksted.

Hehe, da spør jeg deg om dette er noe du vet, eller bare antar? (Da du skall lete lenge ette et apple verksted i Norge, da kundens tlf blir swapet, IKKE reparert i Norge..)

 

(Da alle iPhonene blir sent til mobison. Litt usikker hva som skjer videre, men enten bli dem byttet til en ny swap der, eller så bli dem sent til USA for å bli swappet/byttet der..)

 

Dvs. At kunden ikke får "sin" tilbakke, men en annen tidligere swapet, som apple har reparert, overhalt og skiftet kover på. :) -Høyst sansynlig i USA, å ikke i Norge.

 

Videre så vil jeg påstå at alle seriøse store selskap, IKKE legger på noe ekstra på reperasjons kostnadene ved mobiler kjøpt med dem. Da eks hvis deltaservice krever 500,- for en reperasjon, å kunden betaler dette, så har butikken sin "fortjeneste" i at dem senere når dem får den endelige fakturan med verkstedet, har fått noen % avslag på denne prisen. :)

 

(Tvert om, så er det ofte motsatt, at hvis du går til en butikk hvor du ikke har handlet mobilen, så legger dem gjerne på en ekstra avgift på noen 100 lapper, for å hjelpe deg, da dem ikke er forpliktet til det, noe butikken som du kjøpte i faktisk er.. ;))

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Jeg mistet nettopp min iPhone 3G på grusen, og 10% av skjermen knuste, den virker fortsatt bortsett fra at den er vanskelig å se på.

Jeg lurer på om Apple har noe skjermfiksing, eller noen annen måte å fikse den på, eller må jeg levere den inn på reperasjon et annet sted?

 

Ring www.humac.no på tlf 23 40 70 00. De fikser dette for deg og gir deg en pris på telefon. En av de norske Apple service verkstedene!

 

Autorisert verksted

 

Humac har Norges største Apple autoriserte service verksted med topp kvalifiserte teknikere som utfører reparasjoner, installasjon og oppsett, klargjøringer, oppgradering og vedlikehold.

Endret av Fotoentusiasten.com
Lenke til kommentar
hvis ikke Apple vil/kan hjelpe kan du høre med Dr iPod. jeg vet at han kan fikse slik. fikset min iPod hos han.

 

Dr. iPod har desverre ikke skjermer til iPhone.

 

Min leverandør av iPod/iPhone deler har utsatt og utsatt levering av iPhone skjermer. Og nå har bestillingen blitt kanselert av leverandøren. Det er slik at skjermene Apple bruker i iPhone er av elendig kvalitet. Dette er noe som først førte til at prisene dobblet seg. Og nå at det er tomt hos alle leverandører jeg har vært i kontakt med.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...