Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den expansion-pack med ny park idag. Danny Way Fantasy Plaza eller hva den heter. Bare spilt 5 minutter på den, men syns ikke den var SÅ stas. Hadde vel egentlig håpt på noe enda heftigere enn Stadium og Mega Compound, men var ikke sånn. :(

Skrevet
Kjøpte den expansion-pack med ny park idag. Danny Way Fantasy Plaza eller hva den heter. Bare spilt 5 minutter på den, men syns ikke den var SÅ stas. Hadde vel egentlig håpt på noe enda heftigere enn Stadium og Mega Compound, men var ikke sånn. :(

er det den pakken som gjør at du slipper å runde spillet eller er det en anen?

Skrevet

Ah. Det passa ikke helt med Danny Way. Lol. Skal prøve ut Plazaen litt mer i kveld, så kommer jeg med en ordentlig konklusjon i morra. 5 minutter er ikke nok å basere et inntrykk på. Men førsteinntrykket var at stedet var kjedelig.

Skrevet

Vel, da er jeg "offisielt" ferdig med skate 2. 1000g. 3 gull, 4 sølv og 5 bronse i online, seff legend. Alt er completed både online og i "career" modus. Det var jævlig gøy, synd det var så kort :D

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jobber for å få 1000G jeg og :)

Skrevet

Nå må vi jammen få litt liv i tråden. Jeg holder på å lage en Enjoi film, men på begynnelsen av hvert klipp er det ca. 1 sekund delay. Utrolig irriterende.

Skrevet

det er et tak på spillet som noen sa at de kune teleportere seg til(tror det er nederst på karte, ved vannet) noen som vet når jeg kan teleportere meg opp dit og hvordan man får det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...