Gå til innhold

Kjøpe Microsoft poeng med Paypal!


evilleader360

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om hvor jeg får kjøpt Microsoft poeng via Paypal. Har funnet en del sider, men de støtter bare XBL kontoer fra USA. Finnes det noen europeiske sider som selger Microsoft poeng via Paypal og som støtter en XBL konto fra Norge?

 

Takker for alle svar, i og med at det er jul hadde det nok vært fint å gjøre mitt første kjøp via Xbox :).

 

PS: Fant denne siden, men er usikker på om den er troverdig eller ei samt. som at det kan ta opp mot 7 dager for å bekrefte salget over Paypal.. (https://www.gamepointsnow.com/)

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, håper noen kan bekrefte/avkrefte om det er en anbefalt side :).

 

 

En liten julenøtt for den som måtte tørre :p:

 

There A 7 Girls On A Bus ,

Each Girl Has 7 Bags ,

In EveryBag There Are 7 Dogs (4 legs each dog ]

For Every Dog There Are 7 Cats (4legs each cat ]

 

How Many Legs Are On The Bus? This Is Not A Trick Question.

 

 

Tips: Les teksten nøye!

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
En liten julenøtt for den som måtte tørre :p:

 

There A 7 Girls On A Bus ,

Each Girl Has 7 Bags ,

In EveryBag There Are 7 Dogs (4 legs each dog ]

For Every Dog There Are 7 Cats (4legs each cat ]

 

How Many Legs Are On The Bus? This Is Not A Trick Question.

 

 

Tips: Les teksten nøye!

10990

 

Riktig svar, gratulerer :D. (Var litt snasent det med kattene, forståelsen :)).

 

winner-win.jpg

 

Følte at jeg dro tråden i litt off-topic, men hodebry er vel godt for enhver :D.

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar

Bare handle der du...kjøpt 12 måneder live der men fikk en merkelig mail tilbake. les et innlegg jeg hadde om det tidligere:

Vil bare fortelle dere noe litt "rart" som skjedde når jeg bestilte live kode fra xboxliveuk76.com.

Jeg bestilte, og betalte via paypal...

Etter en liten stund fikk jeg en mail der det sto:

 

Hello,

your paypal address is unconfirmed,

due to many fraudalent activity with paypal transactions we need scan from document who can confirm your address and personal information.We can accept scan from id identity,dirver license or even from expired credit card,if u can't send one of these documents we will send your money back.

 

Waiting for your reply.

 

Thanks.

 

 

Til det svarte jeg:

 

That sounds weird. You have my money, why don't you just send me what I have paid for? I won't scan anything for you, so if you can't send me the item, just give me my money back.

 

 

Og en time senere kom Xbox live koden min... Så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den .ailen om svindelgreiene..

Var dette et forsøk på svindel??

 

 

Koden jeg fikk tilsendt funka værtfall...

Lenke til kommentar
Bare handle der du...kjøpt 12 måneder live der men fikk en merkelig mail tilbake. les et innlegg jeg hadde om det tidligere:

Vil bare fortelle dere noe litt "rart" som skjedde når jeg bestilte live kode fra xboxliveuk76.com.

Jeg bestilte, og betalte via paypal...

Etter en liten stund fikk jeg en mail der det sto:

 

Hello,

your paypal address is unconfirmed,

due to many fraudalent activity with paypal transactions we need scan from document who can confirm your address and personal information.We can accept scan from id identity,dirver license or even from expired credit card,if u can't send one of these documents we will send your money back.

 

Waiting for your reply.

 

Thanks.

 

 

Til det svarte jeg:

 

That sounds weird. You have my money, why don't you just send me what I have paid for? I won't scan anything for you, so if you can't send me the item, just give me my money back.

 

 

Og en time senere kom Xbox live koden min... Så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den .ailen om svindelgreiene..

Var dette et forsøk på svindel??

 

 

Koden jeg fikk tilsendt funka værtfall...

 

 

Mange butikker vil ikke selge noe til deg om du har unconfirmed addresse. Dette koster rundt 15kr å få den comfirmed. Jeg har selv fått kontoen min blokkert et par ganger for de misstenker at en tredjepart har brukt den. Da har jeg bare sendt de et enkelt og grumsete bilde av et gammelt bankkort og fått den åpnet igjen.

 

Men nå var det kanskje den selger siden som spurte deg? Og ikke paypal? Tror uansett de ikke tenkte å svindle deg ;) Er vanlig prosedyre det der når adressen er unconfirmed.

Lenke til kommentar

Selv skal jeg nå i banken på lørdag for å få sendt meg et nytt VISA kort. Det skal bli deilig å slippe overføring til andre kontoer som skal betale videre til en butikk som sender koden pr mail.

 

Til dere som lurer: Man kan få VISA kort før man fyller 18, men såvidt jeg vet må vel foreldre/foresatte da være med når VISA registreringen foregår.

Lenke til kommentar

Prøvde også å kjøpe fra den siden, men fikk mail adress unconfirmed i mail tilbake. Sa at jeg aldri hadde opplevd det tidligere, og at jeg ikke kom til å scanne noe, men jeg fikk pengene tilbake.

 

Man har lite/ingenting å spare på dette (hvis kursen er dårlig, kan man faktisk tape litt på det), men er ikke alle som vil registrere kredittkortet til de slue MS..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...