Lightningwolf Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 6.5k i kontanter. Det er ikke de veldig store greiene men det er faen mer enn nok, så får vel si meg godt fornøyd. Ehhh? Ok, det hørtes veldig feil ut når jeg så det igjen. La oss legge vekt på punktet hvor jeg var super duper uber fornøyd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - PS3 + Guitar Hero - Ny mobil - Høytalere til PCen - Smykke - Gavekort på senter - Lommebok - 8 GB Minnepenn - Beckham Deo - Div boxere, sokker - Slalom-briller <3 - Godteri - To hettegensere - Teppe Films: Alice in Wonderland (barndomsfilmen jeg aldri har hatt ), Michael Clayton, The Breakfast Club, As Good as it Gets, One flew over the Cukoos Nest, Thin Red Line, Forhandleren, Fornøyd Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - iPod Touch! - Red Alert 3 - Lue - Sokker - Simpsons sesong 1 på DvD - Stilongs - Doom på DvD Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Har bare pakket opp fra min kjæreste. Hun ga meg en Denon avr-1909 surroundreciever. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - Bærbar PC (som jeg sårt trengte) - Såpe/Dusjgelé - Gavekort på senter - Øredobber og smykker - Bamse - Klær - MASSE godteri - Parfyme Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 -Klær -Ekstern harddisk, er her nå får å teste den -1100 kr -5 forskjellige cd erm Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - Ca. 2,500kr - Deodorant - Trådløs mus til laptopen - Presskanne <3 Nok den jula jeg har fått minst, men godt fornøyd med det jeg fikk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Forløpig en G9 mus,bokser og en genser- samt lovt en driftebil fra kjæresten alt sammen Akkurat spist middag og dessert, så er vel snart så vi skal rive ned treet. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) - Hansker - 600 kr - Gavekort på Playcom (200 kr) - Sengesett - The Joker - T-shirt - DVD-hylle (Billy 202x80) pluss tre ekstra hylleplater. - 2 stk boxer - Sokker - Tøfler - Film, Damm referanse (altså en bok) DVDer: - Det Sjunde Inseglet - Persona - Grease - Lost Highway - Catch me if You Can - Lost in Translation - Funny Games US - Seinfeld sesong 9 BD-filmer: - Wall-E - Iron Man Endret 24. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Ny vinterjakke Skibriller Dusjsåpe og deodorant Noen bøker 1000 kr og for ikke å glemme det som topper alt det over at jeg fikk meg kjæreste tidligere i uka ^^ Kanskje ikke den mest innbringende jula, men tror ikke jeg har vært så fornøyd på lenge Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) - Umbro parfyme - Godteri - Hævver med klær - Fallout 3 - World of Warcraft 2 mnd gamecard - Ordentlige støvler - Hansker - Red Alert 3 - En lvl 80 WoW account. ( Paladin ) - 5000 gull i wow, til epic flyer. - Sokker - 2700 kr. Endret 24. desember 2008 av Romis Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 -Klær -Dead space PC -Mirror`s edge 360 -Såpeopplegg -voks -Iron Man -Flatskjerm tv - flere gavekort - 2000 ca i cash -sjokolade -bøker Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 1 TB Western Digital Ekstern Harddisk 14 oz. sparrehansker til boksing 1 CD Death Magnetic av Metallica. Hadde den fra før så får se hva jeg gjør med den nye. Ett skjerf MASSE Godteri pluss ca 900kr (100€) av Bestemor Selv ga jeg bort en bok: "Hvordan sage en dame i 2 og andre ting du ikke bør lære" elns til broren min, et vinskap fra meg og broren min til pappa og en 4GB minnepenn til hver fetter og kusine som er i huset, fra meg, pappa og bror. Nå er jeg fylt opp til halsen med kalkun, stuffing, tysk-style raspeballer, rødkål og fløtesaus, så jeg får se om jeg kommer innom her igjen ikveld GOD JUL!!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - liverpool sengesett - prison break ses.1 - tempmåler til bilen - joggebukse - boss parfyme - liverpool kalender - bjørn borg skjerf - knall hvitvin - pioneer cd spiller til bilen Fine gaver:)) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Helt grei jul, god mat og familie tilstede. Fikk mye av det samme jeg pleier å få. - Div klær - Penger - Pondusboka - Cognac - Vin Og fra ei gammel dame har jeg fått det samme siden jeg var veldig liten. Type sokker, kvikklunsj og en 50 lapp:P Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - Sengetrekk - DC-lue - skal selvfølgelig byttes i en fet tskjorte. - Antonio Banderas Parfyme (Hvem er antonio banderas?) - 2x T-skjorter fra J&J - Godteri - Band of Brothers (DVD, miniserie) - Ski-sokker - 5200,- Temmelig fornøyd med dagen i dag ja .....må nesten flire litt av hun som ga meg sengetrekk - jeg er jo tross alt en 16 år gammel gutt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 16 år gamle gutter gidder vel sjeldent å kjøpe sengetrekk selv? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Nytt sengetrekk er nice da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - Antonio Banderas Parfyme (Hvem er antonio banderas?) En meget kjent skuespiller - Band of Brothers (DVD, miniserie) Aaaaah, fikk ikke den Må kjøpe! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 - Umbro parfyme- Godteri - Hævver med klær - Fallout 3 - World of Warcraft 2 mnd gamecard - Ordentlige støvler - Hansker - Red Alert 3 - En lvl 80 WoW account. ( Paladin ) - 5000 gull i wow, til epic flyer. - Sokker - 2700 kr. haha, fette kult da? hm.. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå