Gå til innhold

GTA 4 fryser hele xboxen -> må restartes


Jens viking

Anbefalte innlegg

hallo! kjøpte 360 med gta 4 for kort tid siden, men nå har det seg slik at spillet har klikka ca. 15 ganger på 1 uke. plutselig får jeg grafikkfeil ingame og få sekunder senere fryser xboxen seg og må restartes for å komme videre, SYKT irriterende! har lest at mange sliter med dette problemet, men jeg har ikke funnet noen skikkelig løsning på problemet!

 

er det noen her som har samme problem? funka ikke bedre med å koble fra internet kabel, sette maskinen på et kjøligere sted osv.!

 

er 60 gb versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller kjøpe på et par ekstra vifter som koster noen få hundre :)

Nei, nei, nei. Hva enn du gjør ikke gjør det her. Disse viftene tar som oftest strøm fra konsollen og gjør at den til tider kan få få lite strøm - kaputt. Om Microsoft ser at du har hatt en av de på XBox 360 maskinen din vil de også nekte og reparere den. Grunnet at viftene tidligere har vært skyld i at konsoller døde.

 

Ring Microsoft support på 800 14 174 og forklar saken så vil de guide deg videre.

Lenke til kommentar

velvel, takk for hjelp i alle fall da :)

 

får vel prøve å sette den på et ekstra kjølig sted og se hva som hender, er jo litt rart i grunn at den skal klikke 5 min etter oppstart, men :(

 

forresten, er det microsoft nummeret til microsoft norge, slik at jeg slipper å snakke engelsk?

 

forresten nr 2; fikk en ny xbox wireless kontroller i dag. problemet er at den ikke vil connecte til xboxen! har xbox knappen på kontrollen blinker og blinker mens xboxen står på, men bare den gamle kontrollen kobler til!

er det noe feil med kontrollen, eller er det noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
velvel, takk for hjelp i alle fall da :)

 

får vel prøve å sette den på et ekstra kjølig sted og se hva som hender, er jo litt rart i grunn at den skal klikke 5 min etter oppstart, men :(

 

forresten, er det microsoft nummeret til microsoft norge, slik at jeg slipper å snakke engelsk?

 

forresten nr 2; fikk en ny xbox wireless kontroller i dag. problemet er at den ikke vil connecte til xboxen! har xbox knappen på kontrollen blinker og blinker mens xboxen står på, men bare den gamle kontrollen kobler til!

er det noe feil med kontrollen, eller er det noe jeg gjør feil?

 

Trykk på søkeknappen rett ved siden av minnebrikke-portene. Deretter holder du inne søkeknappen oppå kontrolleren til den connecter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...