Gå til innhold

[GTA]Artig feil i spillet..


Anbefalte innlegg

Hehe..

Veldig artig liten programfeil... Skulle jeg kalle det..

Hvis du har vært ute i sosial sammenheng med Roman.. Og du etterpå kjører han hjem..

Parkér med høyre side inntil noe, så han ikke kan komme ut passasjerdøra..

 

Dette skjer:

 

Han klikker, slår til Niko i nesa og sier "Sorry but this is mine" og setter seg bak rattet 1 sekund, før han hopper ut..

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedde med meg også...

 

Jeg parkerte fint, men tenkte ikke over det, så sa han:

 

"Hey, man, thanks for the day. It was really fun. *så kom noe om vårt gode vennskap som fettere osv*"

Men til min store overraskelse, (fikk flytta kameraet til å se nært på akkurat meg og roman) så skrek han rett etterpå til meg: "Get the fuck away, shitface!" Etterpå slo han til meg og dyttet meg ut... Forsto etterpå hvorfor, og at det var en feil...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hmmmm...

 

I teorien, så om du tar med noen ut, og parkerer ved siden av et stup eller noe sånt og går ut... Når de går ut, vil de da falle ned?

 

Skal prøves neste gang jeg spiller...

I Teorien, ja, men tror ikke det er noen stup i Liberty City. Kanskje like ved vannet noen steder.

Lenke til kommentar

Hehe, opplevde det tilfeldigvis selv for et par dager siden. :p Litt ironisk at Niko blir slått og dyttet ut av bilen etter en hyggelig kveld ute sammen, hehe.

 

Når man er inne på artige feil; Noen som har prøvd å hoppe mens man går opp en trapp? Sikkert mange som allerede vet dette da, men jeg synes det var en fin måte å komme seg raskere opp. :p

Lenke til kommentar

Ble offer for en merkelig feil i dag. Spilte oppdraget Three Leaf Clover, og var på vei til destinasjonspunktet med bilen min, kom i stor fart, skulle ta en skarp sving og la på skikkelig sladd på bilen, da den plutselig falt ned i bakken og falt og falt nedover, hele byen og omgivelsene forsvant, jeg så bare bilen som svevde i løse lufta mot en blå bakgrunn. Trykte start og kom inn på menyen, gikk ut igjen, og vips så landet jeg på veien der jeg var. Merkelige greier. :p Noen andre som har opplevd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...