Gå til innhold

Løsning på T9 problem LG KC910


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting. Er det nødvendig og gjennomføre PC-sync-backup før en oppgraderingen? Er dette grunleggende for at softwareoppdateringen skal gå bra? Jeg har ikke noe på mobilen som jeg vil beholde, så hvorfor? Bare lurer.

 

 

Det med "Please Wait..." skjermen,

- Ta ut USB-kabelen

- ut med batteriet

- Ha i batteriet og start på nytt, uten usb-kabelen i.

 

Tror det skal være noe resetopplegg, men.. :/

Lenke til kommentar

Har akkurat klart å oppdatere telefonen etter mange forsøk. Oppdateringa mi stoppet på 4% hver eneste gang jeg prøvde (må ha prøvt minst 20 ganger). Tilslutt fant jeg et forum i Singapore hvor de diskuterte samme problem og fikk service-koden til telefonen. Jeg legger den ikke ut her ettersom det gir tilgang til instillinger en ikke skal rote med, men dersom du er desperat og ikke fordrar å sende inn ting (eller liker å fixe det sjøl) er det bare å google i vei. I biosen kan man velge factory reset og så skal det fungere (det vil si; jeg måtte prøve et par ganger til og på to forskjellige maskiner, men...).

Fabrikkinstilling finnes i hovedmenyen og, men jeg prøvde det først uten at det hjalp - kanskje det er akkurat samme som i servicemenyen...hvem vet.

Min teori er i allefall at det er problem med selve usb-kabelen eller driveren til denne. Det virker som om det rett og slett er dårlig kontakt. En annen ting er at hvis du først har mista kontakt i oppdateringa så stopper den på samme sted hver gang.

Fint om LG kunne gi litt informasjon om dette ettersom det er veldig mange som har dette problemet - og siden det ser ut til å være et enkelt problem å løse.

 

Uansett: det som går igjen på de fleste forum jeg har vært på er at man må fortsette å prøve til det plutselig løser seg av seg selv.

 

Og forresten: Menyene på min telefon er merkbart kjappere etter oppdateringa...:)

 

K.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå kaster jeg snart denne telefonen til helvete, sendte den inn til service fordi den gikk i "hvilemodus" dvs at skjermen ble svart og reagerte ikke på noe før jeg tok ut og inn batteriet. Det to den var fiksa men neida, det var den ikke.... så oppdaterte jeg den til KC910-V10k og det funka ikke da heller:(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...