Gå til innhold

Løsning på T9 problem LG KC910


Anbefalte innlegg

Jeg fikk det til på første forsøk med Vista Premium på en ikke så veldig god laptop..

 

Har dere lastet ned den filen til KC910 i vinduet over knappen? Jeg gjorde det, men trodde ikke det var nødvendig...

 

I og med at såpass mange sliter, kan det være at LG har gjort en flause.. Jeg ville ringt til LGsupport.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir også avbrutt midt i instalasjonen og får beskjed om at den ike har kontakt me talefonen eller noe slikt. Men er d flere som fikk mobilen skrudd av? jeg måtte ta ut batteriet og sku den på igjen, men nå står den på først side me LG og please wait:S Føler dette ikke lover noe bra i d hele tatt.

Veldig irriterende siden jeg nå har gjort akkurat som det er blitt beskrevet her.

 

Jaja. Går denne mobilen til helvete no så e eg veldig gla eg kjøpte meg Iphone 3g i går^^

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått et problem :( satte igang oppdateringa og dn kom til "update". Etter ca 50% kom d opp melding om at programmet ikke svarte og måtte lukkes nå står det på tlf "please wait..." og hver gang jeg prøver å gjennoppta prosessen kommer meldingen om at PC en ikke får kontakt med tlf.

 

noen ideer? :ermm:

Lenke til kommentar

hvordan er denne nye Lg telefonen med tanke på å synkronisere kontakter og kalenderhendelser med outlook?

1. Går det?

2. Er det slik gammaldags at kontaktene og dette legges i et eget program og så legges over på telefonen

3. Har lg fremdeles masse begrnsninger i telefonen sine? 100 kalenderhendelser(inkl bursdager møter etc)og 10? notater ??

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Ta backup med PC-Sync.

 

Først må telefonen være fulladet.

 

Koble den til pc'en. Vent til den sier den er fulladet, men ikke koble den fra.

 

Ta ut minnekort.

 

På den internetsiden ( http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf ) trykker du på "Go to Manual & S/W Download Section" eller den andre lignende knappen under "Phone Software Update".

 

Trykk "Yes" for å laste ned programmet. Det skal starte av seg selv. Hvis du har lastet det ned tidligere, så åpner du det via startmenyen. Det skal ligge i en mappe kalt LGSupport eller lignende.

 

Programmet som åpnes er veldig basic. Velg Costumer Support --> Start Uppgrading.

 

Derifra gjør den alt selv. Det hele tar ca en time.

 

Takk for tips! Dette fungerte helt topp! Telefonen er nå som den burde ha vært rett fra butikken. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt dette problemet selv. Det gikk på første forsøk, men gjorde noen unødvendige greier... Prøv å laste ned den filen til KC910 som ligger på http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf under Phone Software Update, for så å følge guiden... Kan kanskje være der det ligger?..

 

PCSync er det programmet som ligger på cden som fulgte med telefonen.

Lenke til kommentar

På mobil skjermen står det bare "Please wait..." Det nytter ikkje å skru av telefonen eller ta ut bateri, har prøvt alt, det er slik at etter at oppdateringa krasja, fungerer ikkje sjølve mobilen, der. På skjermen står det "Please wait..." Eg har prøvd USB instilingene og alt funktet før krasjet under oppdateringen.

Lenke til kommentar
På mobil skjermen står det bare "Please wait..." Det nytter ikkje å skru av telefonen eller ta ut bateri, har prøvt alt, det er slik at etter at oppdateringa krasja, fungerer ikkje sjølve mobilen, der. På skjermen står det "Please wait..." Eg har prøvd USB instilingene og alt funktet før krasjet under oppdateringen.

 

Samme her fortsatt...

ingen som har løst problemet med "please wait.." skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...