Gå til innhold

[Løst]Vikingbyen 2 - Hvor får jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
haha var det den som hver vinter man kunne bestemme hvor mange gamlinger som skulle slaktes etc? :p

Gamlinger/Dyr? :whistle:

EDIT: Mulig jeg har det stående i hylla hjemme. Kan se når jeg kommer hjem. Mulig upload ;)

EDIT2: @ Moderatorer, etc. Ikke slett/sperr denne tråden pga. brytning av copyright loven eller noe.. Dette er et gammelt spill som ikke er mulig å få tak i lenger, og jeg tror vel egentlig ikke utviklerene har noe imot en eventuell upload. :)

Endret av Leaκim
Skrevet

Glemte det helt igår jeg x) Skal prøve å huske det når jeg kommer hjem idag x)

Som sagt. Jeg TROR jeg har det, men er langt fra sikker. Så ikke bli veldig skuffa hvis jeg ikke finner det xP

Skrevet (endret)

Gled eder, godt folk! Jeg fant det ^^

UPLOAD KOMMER! (bare gi meg 30min ;) )

EDIT: Og som påpekt tidligere i tråden; Dette er et gammelt undervisningspill som ble utgitt i 1997. Det ble gitt GRATIS TIL ALLE skoler som ville ha det. Vi kan kanskje se litt gjennom fingrene i at jeg uploader det, right? Tross alt tror jeg utviklerne bare ville blitt "stolte" om vi fremdeles har lyst til å spille det :p

Endret av Leaκim
Skrevet
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

Noen som gidder å reupload'e?

Skrevet (endret)
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

Noen som gidder å reupload'e?

Jeg gjør det jeg. Hold ann 15 min

EDIT: Her er det

EDIT2: Ny link

Endret av Leaκim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...