Gå til innhold

Deathcharger Reins som Holypala


Anbefalte innlegg

Siden jeg er i filmhumør igjen kommer det en liten film som kanskje ikke er så spennende for de fleste.

 

Møtte på en fyr her om dagen ingame som mente at jeg som HolyPala ikke hadde sjangs til å farme Baronmounten i nærheten så fort som DPS-klasser kan. Jeg tenkte jeg skulle lage en film for å motbevise dette og vise den mest effektive måten å gjøre det på.

 

Som sagt, de fleste synes kanskje ikke den er så spennende men linker alikevel:

 

http://files.filefront.com/BaronSoloHolywm...;/fileinfo.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker modeledit hack jeg. Med engang jeg entrer instancen detter jeg ned under bakken, mounter opp og løper rett bort til baron.

2min pr run :)

 

Virkelig imponerende. Hvor lenge tror du at du får beholde Deathchargeren? (sett at den noen gang dropper)

 

Mange folk jeg kjenner som har brukt denne hacken og har hatt den i flere mnd.

Har vært der over 60 ganger nå og den har ikke droppet enda.

 

Flere jeg kjenner måtte drepe han over 500 ganger får å få den, så hacken hjelper kun hvis man virkelig er keen på den mounten. Å farme den mounten uten den hacken er WASTE of time spør du meg.

 

Klart det er flamers som ikke digger at folk gjør dette, men denne hacken har eksistert nærmere pre-tbc og fortsatt ingen som blir banna for den. Det er clientside, dermed nesten umulig å bli bannet.

 

Flame on.

Lenke til kommentar
Bruker modeledit hack jeg. Med engang jeg entrer instancen detter jeg ned under bakken, mounter opp og løper rett bort til baron.

2min pr run :)

 

Virkelig imponerende. Hvor lenge tror du at du får beholde Deathchargeren? (sett at den noen gang dropper)

 

Mange folk jeg kjenner som har brukt denne hacken og har hatt den i flere mnd.

Har vært der over 60 ganger nå og den har ikke droppet enda.

 

Flere jeg kjenner måtte drepe han over 500 ganger får å få den, så hacken hjelper kun hvis man virkelig er keen på den mounten. Å farme den mounten uten den hacken er WASTE of time spør du meg.

 

Klart det er flamers som ikke digger at folk gjør dette, men denne hacken har eksistert nærmere pre-tbc og fortsatt ingen som blir banna for den. Det er clientside, dermed nesten umulig å bli bannet.

 

Flame on.

 

 

mener jeg hørte det samme fra guilden som brukte den edit hacken i anqurai for å komme til siste boss

Lenke til kommentar

Egentlig er Model edit omtrent det samme som Wallhack.

Ein wallhack kan vere sikker mot Warden, samme er model editing av vegger. Altså du går gjennom plasser du ikkje skal gå gjennom. I pre-tbc var ein heil 40man guild banned på grunn av wallhack/model editing for å hoppe fra Spider&co bossen i AQ40 til siste boss med ein gang.

 

Uansett kva er musikken i videoen likte musikken :)

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
I pre-tbc var ein heil 40man guild banned på grunn av wallhack/model editing for å hoppe fra Spider&co bossen i AQ40 til siste boss med ein gang.

 

Litt større skala å gjøre det i AQ40 enn i Stratholme?

Ikke minst at de var 40 mann som gjorde det på engang. Det vil alltid være folk som farmer stratholme, det er umulig for blizzard og buste det. Dem har andre ting å gjøre, tro meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...