Gå til innhold

Nettmøte: Hva gjør Sony Ericsson i 2009?


Anbefalte innlegg

Alle er de andre som argumenterte mot deg. De (og jeg) argumenterte mot deg, og mente spørsmålene ikke var villedende. Jeg forklarte til og med spørsmålene for deg... Uansett mener jeg Amobil kunne omformulert dem, så de passet inn med de andre spørsmålene, for de var jo litt frekke.

 

Jo, jul er jul. Grunnen til at jeg sa det var at jeg nå bruker "det er jul, og lite å gjøre" som unnskyldning for å gidde å krangle med deg.

 

arehei ble ikke tatt med buksene nede etter min mening. Det så mer ut til at han rett og slett hadde bedre ting å gjøre enn å krangle med deg (i motsetning til meg...). Hvis noen "vant" diskusjonen, var det han, etter min mening.

 

Jeg er IKKE Nokia fanboy. Slutt å kalle meg det. Jeg kjøper mer enn gjerne et annet merke, så lenge mobilen holder mine kriterier. Foreløpig har jeg en Nokia fordi jeg liker hvor oversiktlig den er, spesielt når det gjelder sms-skriving.

 

Og til slutt. SLUTT med ordkløveriet. Nå stikker jeg og herfra, for nå har til og med JEG bedre ting å gjøre. Svarer du, leser jeg det ikke, og jeg tviler på om noen andre gjør det heller. Jeg håper du greier å overbevise noen om at grunnen til at SE sine mobiler selger som hakkamøkk i Norge ikke er at fjortiser uten peil kjøper dem.

 

Så nå har du fått siste ordet, og du "bestemmer" at jeg ikke får si mer i denne tråden. Vel det funker ikke helt slik.

 

Med "alle" er det høyst snakk om et par tre Nokiafanboys, deg inkludert. Og jo arehei ble tatt med buksene nede, og jeg skjønner godt at han ikke fikk svar. Greit at han stiller spørmålene i ekte Nokiafanboystil, men at han er frekk nok til å sutre her på forumet i ettertid når det viser seg at han ikke får svar, ja det trodde jeg ikke om han. Nå vet vi bedre.

Og jeg kan kun oppfordre dere til å slutte å snakke for ham, han har tidligere vist at han er fullt istand til det selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk heller ikke svar på om når neste ROM oppdatering og om små problemene til Xperia ble borte i den. Så det virker som SE rep'en ikke vil svare på slike ting, trolig har de ikke klargjort det enda.

 

Det at Xperia blir lagd hos HTC er egentlig bare positivt, de har best kompetanse på WM og hardware som passer til det, mens SE står for designet. Xperia og TouchHD hardware-messig er utrolig like.

 

Om noen skal klage, se på Apple som velger de billigste Kina fabrikkene for Iphone.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...