Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen i helvete som jeg hater å ha fordypning i fag som man ikke får noen forklaring på hva som egentlig er oppgavene i. Helvetes jævla drittdesign. Til helvete med den innpåslitne vikarlæreren som står å puster meg i nakken hvert tredje sekund. Måtte det å lage MØNSTER i Illustrator bli banna fra jordas overflate.

Faens jævla fittedritt. Jeg må sitte på den elendige drittmaskina vedsidenav kateteret så den førnevnte fittevikaren har fullt innsyn på alt jeg gjør de neste seks timene, fordi de elendige klonene av noen jenter i paralellklassen som man ikke ser forskjell på og ingen vet hva heter kommer å stjeler plassen min. MØØKK!

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Satan i helvete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Han jævla fitte kuken holder jo faen ikke nokka han sier !!!!!!

 

Hadde æ kunne hadde æ skutt han på stede !!!!!!

 

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Haha xD

 

Jeg er bare så skikkelig Forbanna på meg selv siden jeg var så treig i huet det med TG billetter og må nå sitte i en jææævla treiig kø for å kjøpe billetter som blir refundert ellr ikke blir betalt!!! er faen meg nr 364 og det står HELT stille, må ha billett hvertfall FØØØR neste uke (Torsdagen)!!!! MÅ PÅ TG09 <3

Lenke til kommentar

AT DAMEN MIN SKAL VEKK IKVELD TIL EN PLASS EN STUND HERIFRA OG VÆRE MED NOEN JÆVLER SOM IKKE ER GOD I HODET, OG HUN MØTER SIKKERT EXEN SIN DER OG..FAEN I HELVETTE! OGSÅ GIDDER IKKE HUN Å SPØRRE OM EG VIL VÆRE MED... IKKE FAEN OM JEG HADDE VÆRT MED UANSETT DÅ MEN.. SÅ DÅ KOMMER EG TIL Å SITTE HJEMME Å TENKE PÅ HVA I FAEN HUN GJØR DER :S FAENS NEGERE..

Lenke til kommentar

Fittejævla kunst og håndverk driiiit! Hvem faen er det som bryr seg om det faget uansett? Faen i helvete, vi skal faenmeg skrive en jævla rapport i det faget, og jeg hater dritet. Og selv om jeg kan få stryk i det faget og likevel komme meg fint inn på vgs skole, så jobber jeg som faen med det,, helvetes jævla drittfag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...