Gå til innhold

Da er den her, tidenes HELO sim!


Anbefalte innlegg

Da er det bare å laste ned tidenes hotteste helikopter simulator!

 

LAST NED HER

 

Realisme....

Har såvidt fått åpnet den og må si at av alle helo simmer jeg har prøvd (og det har blitt noen i årenes løp!) er dette den råeste og mest realistiske jeg har prøvd. Er VELDIG glad jeg har mange timer i Enemy Engaged på maks realisme FØR jeg prøvde denne, for denne var helt RÅ realistisk!!!! (Anbefales for newbies å IKKE huke av for realistic mode under installeringen...)

Til dere som liker realisme og som syntes comanche 4 var latterlig: dette ER simmen for dere! Her kan dere til og med flippe brytere i cockpiten og fikle med dette i timesvis før dere tar av! Et lass av instillinger.... Himmelrike for megalomaniacene blandt oss :)

 

Grafikk...

Nå har jeg bare såvidt lettet og spunnet rundt byen ved siden av flyplassen men så langt kan jeg bare si dritrå grafikk! Skygge, støv, lyder ja til og med varme er gjengitt naturtro, helt rått!

 

Så hvis realisme i en flight sim er greia di, nøl ikke! Du kommer IKKE til å angre!

 

 

:)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, det finnes ingen demo. Og sjansene for at det dukker opp en demo er også ganske små.

 

Jeg forstår dog at om man ikke er spesielt interessert i simulatorer så er ikke DCS et spill man har lyst til å kjøpe uprøvd, for det er sannsynligvis den mest avanserte simulatoren som er laget for hjemme-pcer. Dog er realismen veldig scalable, man kan tilogmed spille i "game mode" om man ønsker, da slipper man å forholde seg til noen av de avanserte systemene.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke å reinstallere hvis du vil endre på realismen. Men hvis du ikke huker av for at det skal være realistisk når du installerer så starter man med "easy flight" og "easy avionics" noe som kanskje er greit om man ikke har så mye erfaring med simulatorer.

Lenke til kommentar

Nja, i utgangspunktet så skulle Black Shark være en utvidelse av Lock-On (på linje med Flaming Cliffs), men man besluttet å gjøre Black Shark til den første modulen i DCS (Digital Combat Simulator). Planen er at ED skal gi ut en ny DCS-modul hver niende måned, disse modulene inkluderer nye maskiner som man kan fly (den neste modulen er en A-10-modul). DCS bygger på den samme teknologien som ligger bak Lock-On, men mye er forandret, blant annet har man clickable cockpits nå, noe man ikke hadde i Lock-On. Jeg vil absolutt anbefale DCS, bare husk at det tar litt tid å komme inn i ting, og husk at rotorene kan treffe hverandre hvis du er litt for hardhendt med manøvreringen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...