Alompi Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg satt oppe til klokken fem i dag morges og fulgte med på VGA 2008. Ett veldig bra show, men minus for at kameramennene tydeligvis var mer interreserte i å filme vegger og kjendiser når helt nye spill og lignende ble annonsert på skjermen. Det var en kraftig nedtur. Rundt klokka fem var det klart for trekningen om årets spill. De nominerte: Gears 2 GTA IV Fallout 3 MGS4 Little Big Planet Jeg håpet selv på fallout 3, men det ble GTA IV. Og det er jo også ett mesterlig spill, så nedturen ble ikke så altfor stor. Hva synes dere om årets vinner, og var det noen som så på live feeden natt til i dag?
kjermy Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg så nok ikke på liven, men ble glad for å høre at GTA IV vant Det jeg likte best...
-sparks- Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Nå får nok enn viss anmelder i Gamer kaffen i halsen Endret 15. desember 2008 av -sparks-
Sangesland Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 GTA IV er et bra spill, men synes ikke det burde ha vunnet. ble litt skuffet av det LBP vant "årets spill" på vg.no. men verken GTA IV, Fallout 3 el MGS4 var nominert der. merkelig .....
LarZen Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Synes GTA IV er langt ifra GOTY, spilte det noen dager og sammler nå støv.
Infenso Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Selv syns jeg GTA IV var skuffende. Fallout 3 skulle ha stukket av med prisen imo.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Selv syns jeg GTA IV var skuffende. Fallout 3 skulle ha stukket av med prisen imo. det er også min subjektive mening. gta er et bra spill, men ikke nok til å holde meg klistret til skjermen så jeg både glemmer å spise, drikke og sove..det klarte fallout 3 med glans.
Alompi Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Fallout 3 FTW! Var det noen som så på VGA da?
Essem Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Så ikke på det nei, men jeg kan ikke akkurat si meg veldig uenig med resultatet.
S-r-ex Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Lånte GTA IV til PS3 av fettern, og må ærlig talt si at jeg er skuffet over årets hype. Natta er svarte natta, bilens fjæring er ekstremt myk, men flyr pokkerivold av en liten hump i veien til tross, og helhetsintrykket bare leverer ikke. Opptur er at Burnout Paradise vant i kategorien over Beste Bilspill, foran Mariokart Wii, hvilket burde være både praktisk og teoretisk umulig med tanke på Wii-leiren der ute. Som forøvrig burde skamme seg!
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Gears Of war 2 burde ha vunnet, det har alt og er ett spill man ikke klarer stoppe å spille. Hadde vel sikkert vunnet om spillet også var til Playstation 3. Resistance 2 hadde også gjort det bedre om det hadde også vært til Xbox 360. PCen fortjener nok ingen av spillene da de alikavel bare piratkopieres, og forbrukerne må lide. men GTA IV PC multiplayer er like gøy som på konsoll. Litt rart er det men Sins Of A Solar Empire burde vunnet årets spill for pc, det oppdateres jevnlig, full brukerstøtte, bra multiplayer, utvides hele tiden og det kommer to små DLC snart. ingen drm, kan kjøpes i Norge. oppdateres via impulse en bra tjenneste. har på tonnevis med awards fra før av. Endret 15. desember 2008 av Slettet+513
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 spilte de pc versjonen av gta4 er det godkjent, konsoll versjonen var bare dårlig. personelig synes jeg mgs4 burde ha vunnet. er et av de beste spillene jeg har spilt ja er fan
Whigga Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg satt å så på det jeg å, og som trådstarter sier så var flere av kameramennene mer opptatt av å filme kjendisene og andre unødvendige ting når de visste nye spill.
Bruker-104685 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Når noen kan si att pc versjonen av GTA IV er bedre en 360, da er dem veldig trangsynte pc-boys altså Konsollversjonene er mer stabile en på pc, leser jo hver dag med masse feil i GTA IV til pc osv... Mine 4 beste spill i år er nok: 1. Metal Gear Solid 4 (PS3). Årets historie møter konge grafikk, gameplay som overgår alt i mine øyner, du kan bestemme selv om du vil være helt rambo eller blande sneaking og skyting, that's your call. 2. Little Big Planet (PS3). Mest kreative spill jeg har spilt, har brukt 14 alene på 2 baner jeg har laget. Fantastisk grafikk, uendelige muligheter 3. Grand Theft Auto IV (360/PS3) har faktisk hatt og spilt begge versjonene og elsker spillet, men det blir slått av dem 2 ovenfor 4. Gears Of War 2 (360). Fjerdeplass fordi nettopp onlinedelen er det mest bugga jeg har spilt ever. Total dominanse med PS3 for min del altså Endret 16. desember 2008 av Toman85
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Når noen kan si att pc versjonen av GTA IV er bedre en 360, da er dem veldig trangsynte pc-boys altsåKonsollversjonene er mer stabile en på pc, leser jo hver dag med masse feil i GTA IV til pc osv... er vel neppe pc fanboy men synes faktsik gta4 er bedre på pc enn 360/ps3. ja har spillt det på begge konsolene. når det kommer til feil så har jeg ikke merket stort til det, har fått 2 bsod men de er relatert til den dårlige disken spillet kjører ifra og ikke selve spillet!
Wartom Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Litt rart er det men Sins Of A Solar Empire burde vunnet årets spill for pc, det oppdateres jevnlig, full brukerstøtte, bra multiplayer, utvides hele tiden og det kommer to små DLC snart. ingen drm, kan kjøpes i Norge. oppdateres via impulse en bra tjenneste. har på tonnevis med awards fra før av. Dessverre har vel ikke alle like stor glede av å styre ett galaktisk imperie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå