Gå til innhold

ny hardisk til bedre grafik


rowrow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange prosessorer trenger du på aharddisken da?

jeg har ikke passorerer på hardisken min. hvordan gjør jeg det? :ermm:

pappa har snakket om noe som heter pontsec, som passer på alle bilder jeg lagrer, sånn at ukjente ikke kan se på dem.

 

Harddisk er uavhengi av skjermkort. Det du må vite er om du har SATA på hovedkortet.

jeg har pci-e på hovedkortet. hvordan får jeg tak i sata????

Lenke til kommentar
Hvor mange prosessorer trenger du på aharddisken da?

jeg har ikke passorerer på hardisken min. hvordan gjør jeg det? :ermm:

pappa har snakket om noe som heter pontsec, som passer på alle bilder jeg lagrer, sånn at ukjente ikke kan se på dem.

 

Harddisk er uavhengi av skjermkort. Det du må vite er om du har SATA på hovedkortet.

jeg har pci-e på hovedkortet. hvordan får jeg tak i sata????

 

Kommentaren om prosessorer på harddisken var ikke et seriøst svar.

Hovedkortet ditt har SATA, så om du skal ha harddisk så er det SATA harddisk du skal ha.

Men du må spesifisere om du trenger mer lagringsplass, eller om du er ute etter bedre grafikk?

Lenke til kommentar
Om du ikke vet om du har SATA så kjøper du harddisker med IDE..

 

tusentakk. vil crysis funke i high med IDE hardisk?

Har ikke noe å si hvilken harddisk du har!

 

så hvem hardisk må jeg ha da? når jeg starter opp datan min så får jeg bare blå skjerm, også starter den på nytt!!!

jeg trenger vieledning, ikke kjeft liksom..... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Harddisk (HDD) har ingenting å si på grafikk. Det er det skjermkort og evnt. prosessor (CPU) som styrer. Dersom du mener du trenger bedre utnyttelse av grafikk, så er det skjermkort og CPU som bør vurderes byttet. Ser du skriver at du har ett 8800GT skjermkort, og så vidt jeg vet er ikke det ett dårlig skjermkort.

Lenke til kommentar
Harddisk (HDD) har ingenting å si på grafikk. Det er det skjermkort og evnt. prosessor (CPU) som styrer. Dersom du mener du trenger bedre utnyttelse av grafikk, så er det skjermkort og CPU som bør vurderes byttet. Ser du skriver at du har ett 8800GT skjermkort, og så vidt jeg vet er ikke det ett dårlig skjermkort.

 

åja!!!

da blir det ny cpu på meg, og hardisk kan jeg ønske meg til jul.

har hørt at raptorhardisk er veldig bra. hjelper den til på samme måte som cpu og skjermkort også?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke at dette skal høre ut som om jeg snakker nedsettende om deg, men før du i det hele tatt begynner å fikle med PC'en din, bytte komponenter osv, så lønner det seg å ha litt peiling på hva du driver med. Å sette seg inn i PC'en oppbygging og virkemåter er som regel veldig lurt.

 

Som du nevnte i tidligere post så får du blue-screen ved oppstart, og der er jeg helt enig med Hille at du bør opprette en egen post for det slik at vi kan finne ut hva som er galt med PC'en din FØR du begynner å handle inn komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...