Avean Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Kommer nå i Januar og må si jeg gleder meg noe vanvittig. Er åpne landskap og man kriger med ulike klasser og om å ta over områder som i Battlefield serien. Bare her med sverd, øks, buer og magi Man kan være alle heltene i spillet som Sauron, Gandalf, Legolas og Aragorn f.eks. Gleder meg vanvittig til å charge alene på slagmarken mot 100+ fiender asså. For å ikke snakke om muligheten for å være Witch-King å stå der som høy mørk person med mørk kappe på slagmarken og svinge klubba og slenge bort 10-20 talls spillere i slengen. Må være adreanlinrush nummer 1. Og ja, plasser som Minas Tirith og Helms Deep er med ! Dette ligger an til å bli årets spill i 2009 uten tvil. De klippene jeg har sett allerede ser enormt bra ut.
Licht Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Wiki-siden om spillet sier "multiplayer med 16 spillere" ... Er det riktig? Hørtes veldig lite ut med åtte på hver side, hvis det skal være Battlefield-aktig.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 med 16 spillere kommer dette til å suge hardt. synes det ser like tragisk ut som battlefront spillene de laget. hvorfor lage spill for 16 stk når man i utgangspunktet lager mp spill? kommer sikkert til å se rått ut når man angriper helms deep med 8 spillere
anonymouse Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Like greit å more seg mot NPC i singleplayer med bots da jo... eller venner.
aspic Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Gi oss filmane Avean. Filmane! http://www.gametrailers.com/player/43396.html http://www.gametrailers.com/player/35357.html
Avean Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Nei du trenger ikke å skrive noe som helst, vil man ikke ha SecuRom må man boikotte alle av de beste spillene som har kommet i år. Så det får du være alene om isåfall
Hofer Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 EA games. secuROM. Tenger jeg å si mer? finnes mange triks for å unngå den, men det er ikke lov til å snakke om virksomhet som har med båtkjøring å gjøre, spesielt ikke når båtene er svarte å har dødningehode på flagget
iharal3 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Gleder meg veldig men man vet jo aldri med EA. Spillet kan godt være helt elendig for alt jeg vet.
Avean Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 EA er ingen utvikler her bare så det er sagt, de er UTGIVER. Er stor forskjell. Pandemic Studios står bak all utvikling her. Og SecuRom betyr ikke automatisk DRM eller aktivering på noen måte. SecuRom har blitt brukt siden 1990.
iharal3 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 EA er ingen utvikler her bare så det er sagt, de er UTGIVER. Er stor forskjell. Pandemic Studios står bak all utvikling her. Sa jeg eller antydet at EA var utviklere?
Khogn Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 SW Battlefront 1 & 2 hadde sine øyeblikk men stort sett føltes spillene ganske amatørmessige og minnet mer om den eksisterende BF1942-mod'en enn om proffe spill. Etter å ha sett videoene for LOTRC fikk jeg dessverre de samme følelsene, og syntes ikke det så noe bra ut. Litt synd, dette. Som stor fan av både SW, LOTR og BF-serien hadde idéen stort potensial. Likevel kommer jeg nok til å sjekke demoen når den kommer ut slik at jeg ikke går glipp av noe bra.
Wartom Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Selv jeg tviler på at dette blir helt det store.
anonymouse Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Nei du trenger ikke å skrive noe som helst, vil man ikke ha SecuRom må man boikotte alle av de beste spillene som har kommet i år. Så det får du være alene om isåfall ELLER, man kan avinstallere SecuROM og kjøre cracked executables, eventuelt laste ned piratkopier. Problem solved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå