Gå til innhold

Er det normalt å tisse i havet?

Alompi

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bader aldri i offtentlige svømmebasseng, sist jeg gjorde det var jeg 13, tror jeg. en gang var jeg i et basseng med sånn "bølgebasseng", og plutselig kom det en bæsj flytende i rimelig stor fart mot meg. dette skjedde rett etter at jeg ved et uhell hadde fått en del vann i kjeften. temmelig æsj følelse den dagen, selv om jeg svært sjelden lar ting av slik natur gå spesielt hardt inn på meg.

hva som er normalt er vel kanskje litt vanskelig å svare på. farlig og uhygienisk er det nå i det minste ikke. men som andre her har nevnt er det lurt å sørge for at det ikke er mennesker som blir berørt av det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som tisser i basseng burde få forbud mot å oppsøke badefasiliteter og bassenger. Bassengene er som regel ikke veldig store, det er veldig mange mennesker i bassengene og vannet resirkuleres. Ok, det er masse klor og andre fine stoffer i vannet som hindrer bakterier i å spre seg. Så veldig uhygenisk blir det ikke. Men alikevel. Tenk på at det er andre mennesker som skal bade i det samme vannet som dere. I sjøen har det jo ingenting å si, spesielt i havet. Det er jo ubegrenset stort. Dessuten er det jo alksens skapninger i havet som jo også må kvitte seg med sine avfallsstoffer.

• Liker 1
Skrevet
Folk som tisser i basseng burde få forbud mot å oppsøke badefasiliteter og bassenger. Bassengene er som regel ikke veldig store, det er veldig mange mennesker i bassengene og vannet resirkuleres. Ok, det er masse klor og andre fine stoffer i vannet som hindrer bakterier i å spre seg. Så veldig uhygenisk blir det ikke. Men alikevel. Tenk på at det er andre mennesker som skal bade i det samme vannet som dere. I sjøen har det jo ingenting å si, spesielt i havet. Det er jo ubegrenset stort. Dessuten er det jo alksens skapninger i havet som jo også må kvitte seg med sine avfallsstoffer.

Vel det er krav til klor og resirkulering av basseng men vet man om de følges?

Skrevet
jeg bader aldri i offtentlige svømmebasseng, sist jeg gjorde det var jeg 13, tror jeg. en gang var jeg i et basseng med sånn "bølgebasseng", og plutselig kom det en bæsj flytende i rimelig stor fart mot meg.

Hahahahahaha :rofl:

• Liker 1
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Pisser i alt som kan pisses i, jeg. :)

Vi er to:P

Skrevet

Så man får ikke missfarget badeshorts av dette? :p Jeg pisser i havet hvis jeg har muligheten til å trekke shortsen litt ned. Orker ikke tanken på å pisse rett i klæra mine.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så man får ikke missfarget badeshorts av dette? :p Jeg pisser i havet hvis jeg har muligheten til å trekke shortsen litt ned. Orker ikke tanken på å pisse rett i klæra mine.

Neii, jeg har ikke sett noe forskjell ihvertfall..? :hm:

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Synest det er godt å pisse i havet jeg, er som en strøm med varmt vann plutselig treffer deg og det blir skikklig godt :ph34r:

Pisser dama på deg og? siden du liker den varme strømmen av piss!

Nå var du bare ekkel.. :p

Skrevet

Den penisfisken hadde nok ikke vært grei å fått i røret nei.

Jeg urinerer alltid i havet hvis jeg bader der, men ikke i basseng. Jeg bader faktisk aldri i basseng heller for den saks skyld.

Ellers kan jeg finne på å urinere overalt bare det er utendørs og litt i skjul. Står rett som det er å urinerer i hagen f.eks. hvis det er litt halvmørkt og jeg har noe jeg skal gjøre der ute :p

Skrevet

pisser i ferskvann og hav på sommern, alle gjør jo det! basseng prøver jeg å unngå. her er det store spørsmålet, når du må pisse og er ved ett vann, pisser du i vannet eller et annet sted i nærheten? mest sansynlig pisser du i vannet, samme prinsipp bare at de andre gangene er du i det.

Skrevet
Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det.

Men i basseng er fyfy Atsjonas! :thumbdown:

Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt.

Flaut, sikkert :D

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det.

Men i basseng er fyfy Atsjonas! :thumbdown:

Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt.

Flaut, sikkert :D

Tenk så gøy på et gigantisk bad. Det er stappfullt, og må nesten drukne andre for å svømme 2 meter. Tssssss, en person tisser, og du ser det grønne/rød/blå/farge spre seg som en gal..:p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Da ville jeg rimelig druknet an masse personer for og redde skinne mitt ;)

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...