Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd

IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden om BD generelt får jeg ikke åpnet, så spørsmålet mitt kommer her. Flytt det gjerne til den gamle, generelle tråden, hvis noen klarer å åpne den. Når man sjekker bildekvaliteten på BD på Hi-Deg Digest, hvor lav rating kan en film ha før den ikke er verdt å eie? En film med 5 stjerner er vel eksepsjonelt, men jeg vil tro 4 stjerner fortsatt er fett? 3 stjerner, er det levelig?

Edit: Og hvilke andre sider bruker jeg for filmer som ikke finnes på den siden? Pulp Fiction og Fanny & Alexander ligger ikke der.

Endret av Bob_3
Skrevet

Nederst står det:

Subtitles

English For The Hearing Impaired ; Danish ; Dutch ; Estonian ; Finnish ; German ; Greek ; Hindi ; Lithuanian ; Norwegian ; Swedish ; Turkish

Lurer på om jeg skal bestille den selv :)

Skrevet
Nederst står det:
Subtitles

English For The Hearing Impaired ; Danish ; Dutch ; Estonian ; Finnish ; German ; Greek ; Hindi ; Lithuanian ; Norwegian ; Swedish ; Turkish

Lurer på om jeg skal bestille den selv :)

Ahh, dumme meg, har sett på den i flere dager uten å gå helt nederst på siden hehe..

Billig var den også, sett her i Norge at de fleste selger den for 229 og oppover...

Skrevet
Fritt Villt 2 Blu-ray til 149kr på både Elkjøp Og Lefdal.

Den har release 4 mars.

Må være nettbutikken det da? Var innom Lefdal etter jobb siden jeg så samma prisen i en avis men til min store skuffelse så kostet den 229kr ikke 149kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...