lenny25 Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Irriterer meg grenseløst det som står på www.thief3.com !! "Website coming soon" har det stått sikkert i godt over ett år nå. Synes det er respektløst overfor fansen. De kunne ihvertfall vært ærlig og droppet denne siden. Jeg vet at de har såkalt "media blackout" nå men hva med et lite screenshot? Da hadde jeg holdt kjeft..... takk for meg
Bralt Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Ja! Hvor lenge har de utviklet spillet nå? Synes å huske at de begynte på spillet for to år siden...
XDamage Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Irriterer meg grenseløst det som står på www.thief3.com !!"Website coming soon" har det stått sikkert i godt over ett år nå. Synes det er respektløst overfor fansen. De kunne ihvertfall vært ærlig og droppet denne siden. Jeg vet at de har såkalt "media blackout" nå men hva med et lite screenshot? Da hadde jeg holdt kjeft..... takk for meg Sier du? Jeg har spillt Thief I & II siden de kom ut (samt en haug med fanmissions), og har ventet i spenning på Thief III siden Looking Glass gikk konk og Ion Storm tok over! Det er sant at de har "media blackout" rundt spillet i disse dager, men det ryktes at dette vil opphøre på årets E3 messe, der de vil vise spillet frem. All info og alle screens sluppet hittil (hvor enn lite det er), kan du finne her: Thief III Portal
Deg Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Thief 3 by Eidos Interactive Release Date: 28 November, 2003 Coming soon--advance order now! fant dette på Amazon
Goldfish Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Thief 3 by Eidos Interactive Release Date: 28 November, 2003 Coming soon--advance order now! fant dette på Amazon De sier mye rart på amazon...
XDamage Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Thief 3 by Eidos Interactive Release Date: 28 November, 2003 Coming soon--advance order now! fant dette på Amazon De sier mye rart på amazon... Enig, aldri stol på release datoer på internett butikker. De har absolutt ingenting med når spill slippes. Thief III er oppført med "ETA Last Quarter of 2003", det kan være alt fra Oktober til Desember, og det er i alle fall offisiellt.
Loomy Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Dæven.. visste ikke at det skulle lages en 3er :oops: Men glad for å høre det!
lenny25 Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 Gleder meg som f***, kjipt å vente!! Thief-serien har gitt meg de beste spillopplevelsene EVER!!
Amnio Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Ey! Trodde Thief var dødt etter at Looking Glass tok kvelden. Da er det jo fortsatt håp for oss som snek oss gjennom hver level uten så mye som en lyd eller drap. (Håper ikke jeg var den eneste).
tåa Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Ey! Trodde Thief var dødt etter at Looking Glass tok kvelden. Ikke så lenge vi har Warren Spector og ION Storm!
Corduroy Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 At Thief 3 skal kommer er nesten en ennå bedre nyhet enn at jeg får igjen på skatten!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå