colakork Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Har dere lest dette? http://arstechnica.com/news.ars/post/20081...its-a-trap.html Et prøveprosjekt fra selveste ubisoft, om hvorvidt folk mener det de sier at de ikke kjøper spillet pga drm'n. Nå, skal dere kjøpe spillet?
Spiritless Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Seff skal jeg kjøpe spillet. BÅDE fordi jeg har venta lenge på spillet, fordi det har fått kongekritikk og fordi det ikke har DRM. Det er som en drøm gått i oppfyllelse!
Licht Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Ja, da blir det et kjøp herfra, iallefall. Som Ars Technica sier, dog: De som alltid piratkopierer spillene sine, vil fremdeles piratkopiere PoP - dermed vil Ubisoft gå tilbake til DRM-en sin, og argumentere med at piratkopiering fremdeles forekom da de prøvde uten DRM. Og igjen bevise at de ikke har forstått poenget.
Syv Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Tror ikke de er så dumme. Seff vet de at mange vil piratkopiere spillet. Ved at de fjerner DRM'en står det jo og faller på de som kjøper spill uten DRM. Det er denne gruppen de er ute etter.
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det er derfor jeg håper mange kjøper spillet. Noe jeg selv kommer til å gjøre når jeg for handlet meg en ny maskin som kan dra spillet. Birger
Avean Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Neste gang jeg hører en uviten person klager over drm så hopper jeg ut vinduet og hyler kautokeino.
Syv Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Neste gang jeg hører en uviten person klager over drm så hopper jeg ut vinduet og hyler kautokeino. Usaklig innlegg.
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Neste gang jeg hører en uviten person klager over drm så hopper jeg ut vinduet og hyler kautokeino. Finner de som begrunner DRM like usaklige. Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå