Gå til innhold

Lengste du har spilt i strekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg ser på wow som nerdespill..

 

OK, så nerder er mindreverdige mennesker? Bare fordi WoW er et nerdespill betyr ikke det at det er noe negativt ved det? Det blir som å si "Jeg synes fotball er en sports-idiot sport" eller noe. Greit, det er det, men hva så? Nerder får vel fortelle hvor lenge de har spilt WoW de også?

 

 

Det lengste jeg har spilt er vel litt over 30 timer, med alt mulig rart på lan.

Lenke til kommentar
Vel, jeg ser på wow som nerdespill..

Hah, du er en av de nerdene som synes at enkelte spill blir for nerdete å spille, stilig å treffe en slik person :wee:.

 

Ja selv nerder må vel finne noen de kan føle seg overlegen til.

 

Javel...

 

"

QUOTE(Jevrio @ 13/12-2008 : 22:35) *

Vel, jeg ser på wow som nerdespill..

 

 

OK, så nerder er mindreverdige mennesker? Bare fordi WoW er et nerdespill betyr ikke det at det er noe negativt ved det? Det blir som å si "Jeg synes fotball er en sports-idiot sport" eller noe. Greit, det er det, men hva så? Nerder får vel fortelle hvor lenge de har spilt WoW de også?

 

 

Det lengste jeg har spilt er vel litt over 30 timer, med alt mulig rart på lan."

 

Ikke mindreverdige nei.

"Jeg synes fotball er en sports-idiot sport"

Jeg også, har aldri sett meningen med å løpe som en gal etter en ball...

Lenke til kommentar
Ikke mindreverdige nei.

"Jeg synes fotball er en sports-idiot sport"

Jeg også, har aldri sett meningen med å løpe som en gal etter en ball...

 

Det virker som om du mener at de er mindreverdige, når du sier at det er patetisk å si at man ar spilt WoW mange timer i strekk. Og jeg ser på fotball, som handler om så mangt mer enn å løpe etter en ball.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke fotball, men vet at det er mer enn det...

 

F. eks sykling, er jo bare å trø på pedaler... Faktisk er det mer enn det, det oppdaga jeg når fetterene mine begynte alvorlig med det...

 

Blir dumt med slike argumenter, det er bare usaklig... Syns ikke WoW er nerdespill, det er spilleren som avgjører den saken...

Lenke til kommentar
16 timer i strekk rett etter at MGS4 kom ut. Så og si uten pause. Neste dag fikk jeg vite at jeg var en av de som skulle komme opp til eksamen(16 av ca. 300 folk :() Men jeg måtte spille ferdig de resterende 6 timene av MGS :p. Var millimetere fra 6 på eksamen også...

Det var matte du hadde eksamen i ja :p haha!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

var vell på the experience en høstferie 1 eller 2 års siden. Satt i 15-20 timer sammenhengende og spilte. Gikk mest trackmania med sidemennene..xD

 

Edit: leif

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt for vane å spille spill veldig lenge om gangen.

 

Da jeg spilte WoW (halvannet år siden) var det langt ifra uvanlig at jeg spilte i 20-25 timer i strekk. Fikk vel en peak på rundt 43~ timer. Men WoW er og blir WoW. Blir nesten urettferdig å ta det med i sammenligningen.

 

Annet enn det spilte jeg vel Call of Duty WaW i 17 timer den første dagen. Når det gjelder singleplayer spill så er det SVÆRT sjelden jeg tar et spill i flere bolker. Jeg spiller som regel fra <new game> til jeg ser credits rulle over skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...