Jtand Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Har bestilt meg en Sagem RiksTV-dekoder fra Expert's nettbutikk. Blir NRK å registrere meg i lisensregisteret?
Ekko Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Det tror jeg de må ja. Du er jo nå eier av en boks som kan brukes til å ta inn NRKs TV-bilder. edit: http://vgd.no/forbruker/foto-video-hifi-dv.../tittel/riks-tv Endret 12. desember 2008 av Ekko
Svinks Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ja, en bakkenett-dekoder er helt klart en lisenspliktig TV-mottaker, så om du ikke blir registrert, skal du ha mye flaks, og selger gjør ikke jobben sin. Men kanskje er 2009 siste året med TV-lisens. De fleste opposisjonspartiene har sagt at de ønsker å kutte ut lisensordninga og betale NRK over statsbudsjettet/skatteseddelen. Dersom det blir regjeringsskifte kommende høst, og kan de få dette på plass i statsbudsjettet for 2010.
Robocoop Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Aldri i verden om NRK-lisensen blir borte. Da spiser jeg tastaturet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå