Gå til innhold

Test: Iriver Spinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med ulovlig nedlastede mp3 filer? Greit å ihvertfall forandre navnene på mappene slik at det "ser ut" som de er lovlige :ph34r:

 

Hehe, tenkte på det samme, men er egentlig bare kult at HW & Amobil flagger pirat-flagget, siden det er stor mangel på brukbare lovlige alternativer uten DRM..

Legger merke til at det alltid er hiphop-låter på mp3-spillerene i testene, og føler vel at jeg må opplyse at det der en dårlig rip av Nas' nye album, grouprip'en er bedre. :whistle:

 

Forøvring en meget lekker spiller, selv om jeg ikke kan se ett eneste album-cover på bildene.. det er jo et must.

Virker også ganske dyr når man tenker på antall GB, men vil man betale ekstra for design, så er det vel greit nok.

 

Navnet på mappa sier ikke nødvendigvis noe om at filene er piratkopier eller ei.... Mange syns det er like behagelig å laste ned album man fysisk eier i stedet for å styre med å rippe.

Lenke til kommentar
Nja, synes den var litt stiv i pris for det man får. Hadde heller kjøpt en til Cowon spiller...

Kjøp Cowon S9 !!!! Hvis du har mer hjerne enn iTouch eiere. :p

 

Beklageligvis må jeg si at jeg mener Cowon S9 så vidt jeg vet fra specs banker den her på omtrent alt.

 

Designmessig og, men det er en smaksak.

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...