Gå til innhold

[Løst]Alternativ til Ace Combat 6?


Pop

Anbefalte innlegg

Har en svigerfar som elsker Ace Combat 6. Dvs demoen. Til jul tenkte min samboer og jeg å kjøpe fullversjonen. Så ser jeg at ingen nettbutikker har det på lager lenger, kanskje ikke så rart da det kom høsten 2007. Prøvde å bestille fra amazon uk, da noen underleverandører hadde det, men de sender ikke utenfor UK. :(

Så finnes det noen gode alternativ? Evt en nettbutikk jeg ikke vet om? (Har prøvd cdon, amazon, play, prisguiden, googlesøk, yahoo-søk + et par til jeg ikke husker i farten). Det er ikke så lenge igjen til jul nå...

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel, en av de som ligger på førstesiden på linken er: XBOX 360 Ace Combat 6 Fires of Liberation (PAL) *NEW/SEALED* UK Seller

 

Så det er splitter nytt og PAL, vil ikke være en dum løsning det. Personlig så har jeg bare gode erfaringer med å kjøpe nye spill på Ebay. Brukeren er power seller

 

http://cgi.ebay.co.uk/XBOX-360-Ace-Combat-...A1%7C240%3A1318

 

Det er ikke akkurat mange gode flyspill

Lenke til kommentar
Det burde jeg nevnt ja, min samboer ville ikke gi brukt spill i julegave. Derfor nevnte jeg ikke ebay. Men takk for tips. (Hvor mye skulle du hatt for ditt forresten?)

 

Ingen andre spill som kan være like bra?

Det finnes butikker som legger ut ubrukte spill på Ebay. Selv har jeg kjøpt uåpnet plastinnpakket spill fra Hong Kong via Ebay :) Men det blir kanskje litt snaut med tid med å få det levert før den 24.

Lenke til kommentar
Har en svigerfar som elsker Ace Combat 6. Dvs demoen. Til jul tenkte min samboer og jeg å kjøpe fullversjonen. Så ser jeg at ingen nettbutikker har det på lager lenger, kanskje ikke så rart da det kom høsten 2007. Prøvde å bestille fra amazon uk, da noen underleverandører hadde det, men de sender ikke utenfor UK. :(

Så finnes det noen gode alternativ? Evt en nettbutikk jeg ikke vet om? (Har prøvd cdon, amazon, play, prisguiden, googlesøk, yahoo-søk + et par til jeg ikke husker i farten). Det er ikke så lenge igjen til jul nå...

På forhånd takk for all hjelp.

 

Du kan få kjøpe mitt. Det er nesten ubrukt.

Bor i Asker. Hvis du kan hente kan du få det for 200,-.

Endret av Junkers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...