Gå til innhold

Gta 4 start problemer!


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått til innkjøp av dette spillet og lykkelig som en unge som venter på julaften satte jeg meg foran pc`en med en whisky on the rocks å så at spillet installerte seg. Når alt var ferdig prøver jeg å starte spillet, men ingenting skjer.

 

Jeg har prøvd å gjøre dette med å være innlogget i sosial club og omvendt.

Det jeg derimot har lagt merke til er at det er en prosess som starter når jeg launcher spillet..

Denne prosessen er: LaunchGTAIV_activation.exe

 

Har seff restarta maskina.

 

Noen som kan hjelpe en desperat mann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei driver og installerer NET.Framework 3.5 nå, siden har hatt problemer.

 

 

Jeg dro og kjøpte det i butikken, kom hjem og started og installere.

 

Så dukket første error message opp at det ikke virker med systemet mitt så byttet jeg det til Service Pack 2 (XP) så installerte jeg. Yay! Ferdig med og installere prøver og starte og da får jeg en error message, søkte litt rundt og fant ut at man måtte ha Microsoft .net framework, nedlaster nå, og installerer.

 

Vet ikke hva som skjer, men hittil er jeg ganske misfornøyd at det skal være så mye problemer.

Lenke til kommentar
Hei driver og installerer NET.Framework 3.5 nå, siden har hatt problemer.

 

 

Jeg dro og kjøpte det i butikken, kom hjem og started og installere.

 

Så dukket første error message opp at det ikke virker med systemet mitt så byttet jeg det til Service Pack 2 (XP) så installerte jeg. Yay! Ferdig med og installere prøver og starte og da får jeg en error message, søkte litt rundt og fant ut at man måtte ha Microsoft .net framework, nedlaster nå, og installerer.

 

Vet ikke hva som skjer, men hittil er jeg ganske misfornøyd at det skal være så mye problemer.

 

Du trenger service pack 3 til windows XP

Lenke til kommentar
Hei driver og installerer NET.Framework 3.5 nå, siden har hatt problemer.

 

 

Jeg dro og kjøpte det i butikken, kom hjem og started og installere.

 

Så dukket første error message opp at det ikke virker med systemet mitt så byttet jeg det til Service Pack 2 (XP) så installerte jeg. Yay! Ferdig med og installere prøver og starte og da får jeg en error message, søkte litt rundt og fant ut at man måtte ha Microsoft .net framework, nedlaster nå, og installerer.

 

Vet ikke hva som skjer, men hittil er jeg ganske misfornøyd at det skal være så mye problemer.

 

Du trenger service pack 3 til windows XP

 

Jeg kjører ikke XP, bruker VISTA.

Lenke til kommentar

Har kjøpt DVD-versjonen.

Har windows live konto ja og er pålogget.

Har ikke kommet til det steget hvor jeg skal aktivere spillet....

 

 

For meg kan det se ut som at aktiverings prosessen har hengt seg fullstendig..

Skal prøve å installere spillet på nytt i håp om at det ordner seg..

Har du aktivert selve spillet med den medfølgende koden ?

 

Har du kjøpt DVD-versjon, eller kjøpt nedlasting på server ?

 

HAr du Windows LIVE-konto ? Er du pålogget ?

Lenke til kommentar
Hei driver og installerer NET.Framework 3.5 nå, siden har hatt problemer.

 

 

Jeg dro og kjøpte det i butikken, kom hjem og started og installere.

 

Så dukket første error message opp at det ikke virker med systemet mitt så byttet jeg det til Service Pack 2 (XP) så installerte jeg. Yay! Ferdig med og installere prøver og starte og da får jeg en error message, søkte litt rundt og fant ut at man måtte ha Microsoft .net framework, nedlaster nå, og installerer.

 

Vet ikke hva som skjer, men hittil er jeg ganske misfornøyd at det skal være så mye problemer.

 

Du trenger service pack 3 til windows XP

 

Jeg kjører ikke XP, bruker VISTA.

 

 

Hmm, du kan jo prøve å kjøre spillet som administrator da(?)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har også tilsvarende problem:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055577

 

...Jeg har aktivert spillet og laget social club konto. Har også live konto men vet ikke hvordan jeg "skal logge meg inn". - Har prøvd å linke social club kontoen opp mot live, men får det ikke til.

 

Uansett så skal det gå å starte spille offline vel?? - makan for no drit. Jeg trykker play, også får jeg feilmeldingen som dere ser i linken over.

 

Trenger tips altså..

Lenke til kommentar

Takk for det.. men kommer meg aldri in game.. kommer ikke forbi social club...

 

framework 3.5 er installert, nyeste patch er installert, drivere er greie... bah... gir snart opp her..

 

Er jo vanskeligere å få orginale spill til å fungere enn piratkopierte............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...