Gå til innhold

Noen som har sett: 1 man 1 jar?

Europa

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vet ikke.

Det som tar kaka er der det ligger en russer nede og en fyr holder hodet hans ned med foten og skjærer over strupen og tilslutt står med hodet i handa. Der har du hjævlig video.

husker jeg så den for noen år siden, hører bare gurgling.. nei fy faen! :sick:

ekte eller ikke, det er en jævlig video

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke.

Det som tar kaka er der det ligger en russer nede og en fyr holder hodet hans ned med foten og skjærer over strupen og tilslutt står med hodet i handa. Der har du hjævlig video.

husker jeg så den for noen år siden, hører bare gurgling.. nei fy faen! :sick:

ekte eller ikke, det er en jævlig video

Link? :) Har lyst å se den. Eller trenger bare navnet da.

Skrevet

Fatter ikke hva som var så galt med denne filmen.

Jeg syns ikke den var noe verre enn 2girls1cup eller 2men1horse. Sistnevnte lo jeg meg skakk av, hysterisk morsomt første gang jeg så den og siden har jeg bare ledd hver gang jeg ser den.

Syns BME Pain Olympics er verre :p

Skrevet
lilko, ja, gjorde han ikke det?

Eller var bare artikkelen og alt det der fake? :p

Yepp. Han ville ikke til legevakta.

Jaja, kan ikke si jeg har mye medlidenhet, når man holder på sånn. Samme med BME pain olympics karen, og alt annet av sånt greier.

Finnes en dokumentar om han som likte å ta hestkuk i rektum: Zoo (2007)

Skrevet
en dude som driter i ett glass? begynner å bli mange av de "drite" greiene på internet nå ...

Nei. En som stapper en syltetøyglass i rumpa som knuses i analåpningen hans. Au.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

husker da jeg så 2girls 1cup.. spiste bokstavelig talt ikke noe før halvannen dag hadde gått. Hva f*n er galt med folk liksom.

Edit: Kom på noe, gå på google, skriv i "qqqqq" (Q 5 ganger), trykk deretter på prøv lykken. Groowse..

Endret av Bruker-127711
Skrevet

August Underground var en helt grei film syns jeg.

Akkurat som Guinea Pig-filmene og Men Behind the Sun og en del andre jeg hørte skulle være skikkelig ille og grose meg ut.

Satt med ei venninne og så de og ingen av oss reagerte noe særlig :p

Skrevet
Vet ikke.

er det blod?

Og ja! Annbefaler ikke og se den. Jeg kan se på dick mollesters i 24 timer men faen ikke en slik en igjen.

Skrevet

Det finnes en nasty video som heter "Putrid Sex Object", men den er fake. Er en helt utrolig stygg performance-artist fra USA som har lagd den. Ku/heste-hodet er fake. (Har ikke sett'n selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...