ludobadger Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Har kjøpt Wotlk online. For å laste ned klienten må jeg så kjøre en wowinstall.exe. Jeg velger "wotlk" i dropdown menyen også får jeg beskjed om at jeg har for lite plass på harddisken. Feilmeldingen er ikke helt usann da jeg kun har 4gb på C disken. På de andre diskene derimot har jeg masser av plass. Så jeg tenker at installeren prøver sikkert å kjøre noe temp saker via c disken. Nå hadde det ikke vært for at min C er en knøttliten partisjon med kun windows så kunne jeg jo bare slettet noe for å få plass. Men når det eneste jeg kan slette fra C er windows så er jo dette litt uheldig. Er det noen som vet om dette problemet lar seg omgå på noe slags vis? Går det an å få lastet ned hele klienten uten å bruke den hersens wowinstall.exe filen? Hjelp!
Bear^ Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Har ikke innstallert fra nedlastingen men får du ingen valg av å velge hvor WoW skal lastes ned? Eller kommer den meldingen med en gang?
ludobadger Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Nei jeg får ingen valg. Exe filen bare popper en dialog hvor jeg kan velge hvilken versjon jeg vil laste ned (vanilla, bc, wotlk) også kommer feilen. Ingen muligheter for å bestemme hvor noe som helst skal lagres eller installeres. Jeg har prøvd å kjøre den wowinstall filen fra samtlige disker og resultatet er likt. Det er derfor jeg tipper at den er sikkert satt til å laste ned installasjonfilene til en eller annen temp dir på C. Deretter vil jeg sikkert kunne velge hvor programmet skal installeres men jeg kommer jo aldri så langt... /cry
ludobadger Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Problem løst; Since the C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment is default download location, here is what you can do to change it: Start -> Run Type regedit browse to: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion Change the key "CommonFilesDir" to your new path. (Remember to save the old one, you need to revert the change later) Restart the PC Install Revert the changes in registry. That should do it! Hope this helps! Så jeg bare endret C til E i den regkeyen og nå er det full fart. Kans kanskje være greit å vite om andre får samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå