Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg HD DVD spiller i går, Toshiba til 6 000 kr ca.

Må si jeg gleder meg å ta den i bruk, men hvor hen handler dere HD DVD filmer ?

Skal kjøpe meg plasma tv i dag med HDMI tilgang og HD klar på rommet for at Dvd spilleren skal funke.

 

 

Så at PlayX.no har en del, noen som har handlet der før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det noen butikker som har HD DVD? Elkjøp har 5-10 stk men dårlige filmer..

9521203[/snapback]

 

Nesten ikke noen vits å kjøpe fra butikk her i Norge, de er fantastisk overpriset.

Kjøp fra Dvdpacific.com, Deepdiscount.com, Amazon.com, Hidefdvd.com, Dvdstrax.com eller Axelmusic.com.

 

 

Kjøp europeiske utgivelser fra Play.com, Blahdvd.com, Amazon.co.uk, Amazon.de eller Amazon.fr

Lenke til kommentar

Variety: Murdoch, Iger hail Sony's Blu-ray: High-definition battle heats up

 

The high-def homevid battle heated up again Tuesday when Rupert Murdoch and Robert Iger gave surprisingly strong endorsements to Sony's Blu-ray format before a crowd of Wall Streeters. News Corp. chief Murdoch leveled the charge that Paramount/DreamWorks Animation  received a payout to make the switch to Toshiba's HD DVD format.

 

Murdoch, speaking at the Goldman Sachs confab in Gotham, became the first top exec to publicly make the accusation that HD DVD backer Toshiba had essentially bought Par's support.

 

"Paramount switched out the other day. God knows why," Murdoch said.

 

But then he said, essentially, that he did know why -- a $100 million payout to DreamWorks Animation and a $50 million check to Par.

 

In August, Par abruptly decided to support only HD DVD for the next wave of Par and DWA tentpoles it is releasing, including "Shrek the Third," "Blades of Glory" and "Transformers." Reports at the time said a payout of $150 million, nominally for marketing support, accounted for the move.

 

Asked about a payout at a later session, Viacom CEO Philippe Dauman didn't deny the allegation. "I won't comment on that number," he said.

 

Instead, he noted that supporting both formats "creates some inherent inefficiencies, and we would like to see the HD format have success."

 

The creation of two separate formats -- with Sony's critically lauded but pricier Blu-ray battling it out against Toshiba's sparer but less expensive HD -- has roiled Hollywood from the start. Fox, Sony and Disney opted to support Blu-ray exclusively, Universal chose HD, and Warners and Par went the ecumenical route and supported both.

 

But Par made a sudden switch in late August; at the time, it didn't acknowledge a payment but pointed to "an extensive evaluation of current market offerings which confirmed the clear benefits of HD DVD."

 

On Tuesday, both Murdoch and Disney topper Iger offered strong words of support for the Sony format.

 

"We believe it's a no-brainer that the industry should be behind Blu-ray," Iger said. At a lunch panel, Iger offered veiled criticism of the Viacom move. "We haven't taken any money (to choose Blu-ray) because we think it's far and away the best business," Iger said.

 

Murdoch concurred. "The public is going to want Blu-ray. The public can tell the difference," he said.

 

Warners, which continues to support both, has been less vocal; Time Warner CEO Richard Parsons said at a sesh later in the day that it is still too early to predict which side will win.

 

"The consumer doesn't care about the format. It's linear penetration that counts," Parsons said. "Our objective is not to take sides on the format but to do what we need to do to get maximum penetration."

 

While sales of Blu-ray discs have outpaced sales of HD DVD by most accounts, a new survey by research group NPD found that 29% of consumers were aware of HD DVD, compared to 20% for Blu-ray, and that consumers are enticed by the former's lower cost.

 

Still, execs who have chosen to support Blu-ray sounded a confident  note. Said Iger: "It's disappointing that the industry hasn't managed to be cohesive. I think it's a foregone conclusion about which will win."

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

Og en litt OT-artikkel, men mer dårlig nytt for Paramount:

 

IMDb: Viacom [Paramount] Kisses Off Spielberg

 

In what appeared to some analysts to be a remarkably cavalier comment from the head of the company that had paid $1.6 billion for the DreamWorks film company in 2005, Viacom CEO Philippe Dauman said Tuesday that if Steven Spielberg decides to leave DreamWorks when his contract expires next year, "the financial impact to Paramount first and especially to Viacom overall would be completely immaterial."

 

Dauman's dismissive comments came as rumors spread that Spielberg, a DreamWorks cofounder, was becoming increasingly unhappy over his relationship with Paramount chief Brad Grey since the acquisition. Nevertheless, most of Paramount's successful releases since the acquisition have been DreamWorks' productions, and it was assumed within the industry that Viacom would do whatever was necessary to allay Spielberg's concerns.

 

On the contrary, Dauman told a Goldman Sachs conference in New York Tuesday, Paramount was already planning for Spielberg's departure. Reporting on Dauman's remarks, Daily Variety commented that they were especially "notable" given the fact that publicly Dauman "usually speaks in formal, restrained tones."

 

Paramount begynner virkelig å komme frem som "the big douche" av studioene i Hollywood. Først krangler de med Tom Cruise til han går ut døra for alltid. Så tar de i mot bestikkelser fra Toshiba og utsetter formatkrigen som de fleste eksperte mener ville vært over i januar 2008, og nå mister de Steven Spielberg og kommer med arrogante uttalelser.

 

:nei:

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Price IS a factor in HD war

 

The NPD Group recently made a report about consumers' knowledge of HD formats and what were decisive factors.

 

First, only 52% of all HDTV owners knew about either HD DVD or Blu-ray. This means that both formats really need to pull themselves together to create product awareness. 29% knew about HD DVD and 20% about Blu-ray.

 

Of interesting note, 62% of those who knew about HD formats said they were waiting for the price to come down, showing that price is key in getting HD sales up.

 

The cheapest* HD DVD player this fall will be SRP $199 and the cheapest Blu-ray player will be SRP $499.

 

More numbers can be found here.

 

*Based on what we know as of Sept. 19, 2007, and based on stand-alone players.

 

Link

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Disney CEO criticizes HD DVD supporters

 

Disney CEO Bob Iger criticizes HD DVD supporters and says that it was "easy money" that led some studios to only support HD DVD.

 

"We believe it's a no-brainer ... that the industry should be behind Blu-ray," Iger told investors at the Goldman Sachs Communacopia Conference.

 

"I think those studios were likely taking easy money. We haven't taken any money because we believe it," he said.

 

Our opinion on this:

Disney really has to watch its comments and its next steps. That Disney will talk negatively about studios he doesn't even want to mention by name is one thing and very unprofessional: Don't throw stones if you live in a glass house. A few examples of what Blu-ray did: Sony bought MGM shares before the launch of Blu-ray. This ultimately led to their having the final say in what MGM chose to support. They also refused to work with the DVD Forum and did not sit down to talk before they had finished Blu-ray, basically saying to take what we have made or have a format war. Also, a funny thing is that the interactive features found in the HD DVD format were co-developed by Microsoft and Disney, but suddenly Disney decided to drop it and support Blu-ray. Why? Who knows, but my guess is that it had something to do with money. The point is that companies do what they find best for their company, and Disney has done the same a number times. Hey, Bob, if you want Paramount and DreamWorks to support Blu-ray again, why don't you do the same and go neutral with support of HD DVD? Oh, and lastly, if you have to talk bad about others to justify your own decision to investors, isn't that worse than taking money?

 

Link

Lenke til kommentar
Paramount begynner virkelig å komme frem som "the big douche" av studioene i Hollywood. Først krangler de med Tom Cruise til han går ut døra for alltid. Så tar de i mot bestikkelser fra Toshiba og utsetter formatkrigen som de fleste eksperte mener ville vært over i januar 2008, og nå mister de Steven Spielberg og kommer med arrogante uttalelser.

9534060[/snapback]

Så Blu-ray leiren driver fortsatt med tullet sitt? Hvilke bestikkelser er det snakk om? Ville spekulasjoner og helt ubekreftede rykter? Og hvilken formatkrig ville vært over i 2008? Den formatkrigen som allerede Sony-leiren har sagt de har vunnet minst et par ganger allerede? :roll: At Paramount gikk over til HDDVD gikk nok veldig hardt innpå Blu-ray-fanboysene da de nå ser ut til å benytte enhver anledning til å forsøke å finne på negative ting om Paramount. Patetisk rett og slett. :thumbdown:

At Tom Cruise ikke skal lage filmer for Paramount lenger visste jeg ikke, men jeg skulle inderlig håpe at han ikke skulle lage filmer for noen andre heller og pensjonerte seg. Da hadde jeg vært strålende fornøyd. At folk kommer og går mellom selskaper er dog ingen stor nyhet. Når kontrakter nærmer seg slutten forhandles det og om man ikke kommer til enighet blir det ikke videre samarbeid.

Lenke til kommentar
Så Blu-ray leiren driver fortsatt med tullet sitt? Hvilke bestikkelser er det snakk om? Ville spekulasjoner og helt ubekreftede rykter?

9534919[/snapback]

Sorry to break it to you Vice, men du har tydeligvis ikke fått med deg at Toshiba offisielt (under CEIDA?) har innrømmet å betale Paramount? Ser du linken min over ser du ingen avkreftelse, we are past that.

 

Og hvilken formatkrig ville vært over i 2008? Den formatkrigen som allerede Sony-leiren har sagt de har vunnet minst et par ganger allerede? :roll:

9534919[/snapback]

Veldig saklig, men ja eh, den. Halvparten av alle nyhetsbyråene som skrev om Paramount-swichen nevnte at dette var redningen til HD DVD. Det er klart og etablert. Om du seriøst tviler på at Blu-Ray hadde vunnet dersom Paramount ikke hadde gått over, - med over dobbelt så mange solgte discer, Target-fortrinnet og alle sommerhitsene (Spider-man 3, Pirates of the Caribbean: At Worlds End) klare for julesalget, har du virkelig fanboy-briller på deg.

 

Noe jeg for øvrig allerede har fått inntrykk av at du har, med tanke på de andre postene dine i denne og tilsvarende tråder her på forumet.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Sorry to break it to you Vice, men du har tydeligvis ikke fått med deg at Toshiba offisielt (under CEIDA?) har innrømmet å betale Paramount? Ser du linken min over ser du ingen avkreftelse, we are past that.

9539441[/snapback]

 

Bare for å vri litt på dette, tror du virkelig HD DVD leiren er den eneste som gjør dettte, tror du virkelig ikke at Sony gjør akkurat det samme?

 

Eller er du bare så naiv?

 

Om du seriøst tviler på at Blu-Ray hadde vunnet dersom Paramount ikke hadde gått over, - med over dobbelt så mange solgte discer, Target-fortrinnet og alle sommerhitsene (Spider-man 3, Pirates of the Caribbean: At Worlds End) klare for julesalget, har du virkelig fanboy-briller på deg.

 

Vet ikke om den kommentaren kom fra riktig mann for så si det sånn...

Lenke til kommentar
Sorry to break it to you Vice, men du har tydeligvis ikke fått med deg at Toshiba offisielt (under CEIDA?) har innrømmet å betale Paramount? Ser du linken min over ser du ingen avkreftelse, we are past that.

9539441[/snapback]

 

Bare for å vri litt på dette, tror du virkelig HD DVD leiren er den eneste som gjør dettte, tror du virkelig ikke at Sony gjør akkurat det samme?

 

Eller er du bare så naiv?

9539540[/snapback]

Gjerne, men hvilke brå og bekreftet switch har skjedd i favor av BD? Uansett er nok studioene som støtter Blu-Ray ute etter solid anti-piracy, BD+ og (i hvertfall midlertidig) sonekoding.

 

Vet ikke om den kommentaren kom fra riktig mann for så si det sånn...

9539540[/snapback]

Du må gjerne referere til noe usant eller usaklig jeg har postet, Manx.

Lenke til kommentar
Gjerne, men hvilke brå og bekreftet switch har skjedd i favor av BD?

 

Tartan "valgte" vel Blu-ray etter at Sony var så snille å gi bort produsjons utstyr for Blu-ray som takk for sin støtte til formatet. Lurer ikke på om det sto noe om det på dvdtimes :hmm:

 

 

Uansett er nok studioene som støtter Blu-Ray ute etter solid anti-piracy, BD+ og (i hvertfall midlertidig) sonekoding.

 

Og dette er et pluss for oss som faktisk kjøper film?

 

Du må gjerne referere til noe usant eller usaklig jeg har postet, Manx.

9539598[/snapback]

 

Man trenger ikke å være usaklig for å være en fanboy for å si det sånn.

 

Jeg velger heller ikke å ta noe som helst som dukker opp på nett som "sannheter", spessielt når det kommer fra kilder som for eksempel Sony eller Toshiba for den sakens skyld. Greit å ikke ta alt som dukker opp som fast fisk.

 

Edit: Ikke helt bra den quotingen der...

 

Edit 2: Sånn da så det litt bedre ut...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Sorry to break it to you Vice, men du har tydeligvis ikke fått med deg at Toshiba offisielt (under CEIDA?) har innrømmet å betale Paramount? Ser du linken min over ser du ingen avkreftelse, we are past that.

Om disse 150 millionene dine stemmer er jeg veldig interessert i å se en offisiell uttalse fra Toshiba (evt. Paramount) som du hevder bekrefter dette. Jeg har ennå ikke sett noen bekreftelse på dette, kun spekulasjoner. Men en link blir bra.

Veldig saklig, men ja eh, den. Halvparten av alle nyhetsbyråene som skrev om Paramount-swichen nevnte at dette var redningen til HD DVD. Det er klart og etablert.  Om du seriøst tviler på at Blu-Ray hadde vunnet dersom Paramount ikke hadde gått over, - med over dobbelt så mange solgte discer, Target-fortrinnet og alle sommerhitsene (Spider-man 3, Pirates of the Caribbean: At Worlds End) klare for julesalget, har du virkelig fanboy-briller på deg.

Så forklar meg da hvilke disse "halvparten av nyhetsbyråene" er. Eller er det sider som "digitalbits.com" du baserer deg på? Og "Klart og etablert"? Like "klart og etablert" som ting var da Blu-ray utnevnte seg selv til vinner i hytt og pine? Og hva er "Target fortrinnet"? Løgnen fra Blu-ray campen om at Target hadde sluttet å selge HDDVD? :roll:

Og hva store titler angår så ligger feks. hele "Bourne serien" fra Universal klar før julesalget så Spider man/Pirates" er lang fra de eneste store titler.

Noe jeg for øvrig allerede har fått inntrykk av at du har, med tanke på de andre postene dine i denne og tilsvarende tråder her på forumet.

9539441[/snapback]

Med tanke på det du skriver finner jeg også dette utsagnet svært ironisk. :thumbdown:

 

Gjerne, men hvilke brå og bekreftet switch har skjedd i favor av BD?

Så det at samarbeidet Disney hadde med Microsoft om HDDVD interaktivt innhold plutselig ble avbrutt til fordel for Blu-ray ekslusivitet var selvsagt heeelt tilfeldig. Wake up!

Lenke til kommentar
Tartan "valgte" vel Blu-ray etter at Sony var så snille å gi bort produsjons utstyr for Blu-ray som takk for sin støtte til formatet. Lurer ikke på om det sto noe om det på dvdtimes :hmm:

Det har jeg ikke hørt om, men det kan godt hende. Uansett kan jeg jo nevne at Sony bla. kjøpte til seg en avtale med Target, men jeg tenkte spesielt på dette rundt studioene. For å komme helt klart frem - money talks i begge leirer, men jeg tror altså Fox og Disney mener et format med god piratsperre, BD+ og sonekoding er den beste investeringen. Sistnevnte har jo "back-fired" på HD DVD i og med at New Line Cinema er avhengig av sonekoding, og dermed vil slippe nye Sone A Blu-Ray titler før HD DVD-versjonen.

 

Og dette er et pluss for oss som faktisk kjøper film?

9539598[/snapback]

Helt sikkert ikke, men det var ikke poenget mitt heller. Alt jeg sier er ikke direkte pro-Blu-ray-ladet, vet du. Jeg ville bare understreke poenget over.

 

Personlig støtter jeg Blu-Ray fordi jeg mener det har størst fremtidspotensiale (mulighet for fremtidig 100gb 3-lags discer), størst studio- og elektronikkstøtte, samt det at de fleste favorittfilmene mine er, eller kommer på BD.

 

Jeg velger heller ikke å ta noe som helst som dukker opp på nett som "sannheter", spessielt når det kommer fra kilder som for eksempel Sony eller Toshiba for den sakens skyld. Greit å ikke ta alt som dukker opp som fast fisk.

9539751[/snapback]

Det gjør vanligvis ikke jeg heller, i hvertfall aldri 100% før jeg får en offisiell kilde. I dette tilfellet har en representant fra Toshiba innrømmet dette med Paramount-betalingen, og det tar jeg som god fisk. Dog er det først og fremst på grunn av de arrogante holdningen ovenfor Tom Cruise og Spielberg og bla. hvordan Spielberg nå beskrives som "ubetydelig" for studioet.

Lenke til kommentar
Om disse 150 millionene dine stemmer er jeg veldig interessert i å se en offisiell uttalse fra Toshiba (evt. Paramount) som du hevder bekrefter dette. Jeg har ennå ikke sett noen bekreftelse på dette, kun spekulasjoner.

Må innrømme jeg klarer ikke finne det igjen. Det var i "HD formatkrigen"-tråden på AVforum.no, der det ble nevnt en gang under CEIDA-hysteriet at det var planlagt en pressevisning der Toshiba skulle innrømme betalingen, men påstod det var mindre enn $150 millioner. Husker det var frem og tilbake fra HD DVD-supporterne om at Toshiba allerede hadde innrømmet dette og at det var ubetydelig.

 

Uansett, først ute var jo New York Times.

 

------------------------

But money talks: Paramount and DreamWorks Animation together will receive about $150 million in financial incentives for their commitment to HD DVD, according to two Viacom executives with knowledge of the deal but who asked not to be identified.

------------------------

 

Er en kilde god nok for en av USAs fremste og mest seriøse aviser, er den god nok for meg.

 

Og "Klart og etablert"? Like "klart og etablert" som ting var da Blu-ray utnevnte seg selv til vinner i hytt og pine?

:nei:

 

Med tanke på det du skriver finner jeg også dette utsagnet svært ironisk.  :thumbdown:

9539815[/snapback]

:nei:

 

Og hva er "Target fortrinnet"? Løgnen fra Blu-ray campen om at Target hadde sluttet å selge HDDVD? :roll:

Nei.

 

Avtalen med kun salg av BD-spillere og fremvisninger i butikkene i julesesongen.

 

Og hva store titler angår så ligger feks. hele "Bourne serien" fra Universal klar før julesalget så Spider man/Pirates" er lang fra de eneste store titler.

Jeg fatter ikke at jeg gidder å diskutere dette med deg, men du vet kanskje ikke at Spider-man 3 har spilt inn mer enn enn alle Bourne-filmene til sammen? Spider-man trilogien hadde nok litt større salgspotensialet du. Og så har vi jo selvsagt som sagt Pirates of the Caribbean og Cars.

 

Så forklar meg da hvilke disse "halvparten av nyhetsbyråene" er. Eller er det sider som "digitalbits.com" du baserer deg på?

Nei.

 

I nesten alle storyene jeg leste om Paramount-switchen la journalisten vekt på at HD DVD nå var reddet fra julesesongen. At dette er så utrolig personlig og vanskelig for deg å innse er virkelig forbi meg.

 

Les f.eks. her og her.

 

------------------------

 

The switch will put both formats on more equal footing in terms of content as they head into the fourth quarter. Blu-ray had a content lead with films expected from all studios except Universal. Now, it will lose Paramount’s stellar slate, which includes Transformers and Shrek the Third, both of which will debut on HD DVD.

 

Så det at samarbeidet Disney hadde med Microsoft om HDDVD interaktivt innhold plutselig ble avbrutt til fordel for Blu-ray ekslusivitet var selvsagt heeelt tilfeldig. Wake up!

9539815[/snapback]

I startfasen var Disney en av utvilkerne av HD DVDs interaktivitet, men fikk ikke viljen sin med sonekoding og kopisperre, så det er ikke altfor unaturlig at de byttet side. Dog utelukker jeg ikke at de fikk en "sweetner" fra Sony også.

 

Men siden du er så kildekritisk og ikke fanboy-ish av deg er det vel null problem å fikse meg en link eller bevis for saken din?

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
with knowledge of the deal but who asked not to be identified.

Det sier en god del om troverdigheten i denne saken. Man kan like gjerne ha dratt det rett ut av ræva.

 

Men siden du er så kildekritisk og ikke fanboy-ish av deg er det vel null problem å fikse meg en link eller bevis for saken din?

9539911[/snapback]

Når ikke du (og resten av Blu-ray leiren)klarer å komme opp med linker som bekrefter de såkalte 150mill. så kan jeg ikke se at andre skal komme opp med linker for lignenede utsagn andre veien?

I nesten alle storyene jeg leste om Paramount-switchen la journalisten vekt på at HD DVD nå var reddet fra julesesongen. At dette er så utrolig personlig og vanskelig for deg å innse er virkelig forbi meg.

Det som er latterlig med slike utsagn er et av en eller annen grunn blir én fjær alltid til minst 100 hundre høns fra Blucampen. I det ene øybelikket har Blu-ray "vunnet", i det andre øyeblikket har Target s"toppet salg av HDDVD", i det tredje øyeblikket har "halvparten av alle nyhetsbyråer" skrevet at Paramount var redningen, i det fjerde øyeblikket er det bare Blu-ray som støtter 1080p. Hvor mange slike drittutsagn som er enten direkte løgner eller ekstremt overdrevet har egentlig kommet fra feks. HDDVD siden?

Jeg fatter ikke at jeg gidder å diskutere dette med deg, men du vet kanskje ikke at Spider-man 3 har spilt inn mer enn enn alle Bourne-filmene til sammen? Spider-man trilogien hadde nok litt større salgspotensialet du. Og så har vi jo selvsagt som sagt Pirates of the Caribbean og Cars.

Og hva så? At enkelte studioer har store hits fra tid til annen betyr på ingen måte at de andre vil gå under av den grunn? :roll: Ei heller i sammenligning med HDDVD & Blu-ray. Men at noen har det som en våt drøm er klart og tydelig.

Gjerne, men hvilke brå og bekreftet switch har skjedd i favor av BD? Uansett er nok studioene som støtter Blu-Ray ute etter solid anti-piracy, BD+ og (i hvertfall midlertidig) sonekoding.

Og slikt dritt er du med som konsumer om å støtte opp om?!

Lenke til kommentar
"with knowledge of the deal but who asked not to be identified." Det sier en god del om troverdigheten i denne saken. Man kan like gjerne ha dratt det rett ut av ræva.

Ok. Det er vel nettopp det New York Times har gjort. De er vel Blu-ray fanboys også i samme slengen?

 

Det som er latterlig med slike utsagn er et av en eller annen grunn blir én fjær alltid til minst 100 hundre høns fra Blucampen. I det ene øybelikket har Blu-ray "vunnet", i det andre øyeblikket har Target s"toppet salg av HDDVD", i det tredje øyeblikket har "halvparten av alle nyhetsbyråer" skrevet at Paramount var redningen, i det fjerde øyeblikket er det bare Blu-ray som støtter 1080p. Hvor mange slike drittutsagn som er enten direkte løgner eller ekstremt overdrevet har egentlig kommet fra feks. HDDVD siden?

Du henger lite på AVSforum.com og smackdown forumet til Highdefdigest.com forstår jeg.

 

Og hva så? At enkelte studioer har store hits fra tid til annen betyr på ingen måte at de andre vil gå under av den grunn? :roll: Ei heller i sammenligning med HDDVD & Blu-ray. Men at noen har det som en våt drøm er klart og tydelig

All salg av HD-media fram til nå har vist at det er der nye titler som selger. Pirates of the Caribbean- og Matrix-filmene (som er et par år gamle) solgte ikke bra i forhold til day-and date titlene som kom i samme periode. Når Blu-Ray da satt på to av de bestselgende titlene fra sommeren eksklusivt og klare til julesalget, pluss at Sony hadde fått seg en avtale med Target, og med discsalget over 2:1 i Blu-Rays favør, sier det seg selv at HD DVD hadde slitt. Men slapp av, Vice. It didn't happen. Paramount byttet side og HD DVD-en din er reddet fra det enormt viktige julesalget 2007! Uten at det er et enormt viktig poeng (bortsett fra hos deg) så er det veldig velkjent at ting hadde sett mørk ut for HD DVD fram mot jul.

 

Og slikt dritt er du med som konsumer om å støtte opp om?!

9540557[/snapback]

Jepp. Det sikrer hyllesalg og hindrer piratkopiering.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...