Gå til innhold

Finns det en barnevennlig Singstar?


msundvor

Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Jeg vurderer å gå til innkjøp av en PS3 med en eller annen variant av Singstar slik at unga kan slå seg litt løs. Men finnes det varianter av Singstar som er tilpasset unger (5+)?

 

Har sett at Disney har noen varianter, men alle disse ser ut til å ha engelske tekster? Er det noe der ute som heller bør vurderes?

 

- Wes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norske hits til PS2 er både norske og engelske låter..

Heisan,

 

Jeg vurderer å gå til innkjøp av en PS3 med en eller annen variant av Singstar slik at unga kan slå seg litt løs. Men finnes det varianter av Singstar som er tilpasset unger (5+)?

 

Har sett at Disney har noen varianter, men alle disse ser ut til å ha engelske tekster? Er det noe der ute som heller bør vurderes?

 

- Wes

Lenke til kommentar

Jaja..

 

PS3 Firmware Update Lets SingStar Owners Rip PS2-Only Tracks

 

Kilde

 

Kan noen av dere som har 40gb uten ps2 bc bekrefte at dette fungerer på deres konsoll? For etter det jeg leser fungerer dette på alle ps3'er.

 

Altså, du skal kunne kjøpe ps3 og singstar til ps3. For så å kjøpe noen billige barne vennlige singstar ps2 spill som du kan spille på din ps3 maskin.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Jaja..

 

PS3 Firmware Update Lets SingStar Owners Rip PS2-Only Tracks

 

Kilde

 

Kan noen av dere som har 40gb uten ps2 bc bekrefte at dette fungerer på deres konsoll? For etter det jeg leser fungerer dette på alle ps3'er.

 

Altså, du skal kunne kjøpe ps3 og singstar til ps3. For så å kjøpe noen billige barne vennlige singstar ps2 spill som du kan spille på din ps3 maskin.

 

Det er ingen som kan bekrefte dette siden patchen til Singstar ikke er ute ennå. Men det er slik jeg forstår det også, slik du beskriver det.

Lenke til kommentar
Jaja..

 

PS3 Firmware Update Lets SingStar Owners Rip PS2-Only Tracks

 

Kilde

 

Kan noen av dere som har 40gb uten ps2 bc bekrefte at dette fungerer på deres konsoll? For etter det jeg leser fungerer dette på alle ps3'er.

 

Altså, du skal kunne kjøpe ps3 og singstar til ps3. For så å kjøpe noen billige barne vennlige singstar ps2 spill som du kan spille på din ps3 maskin.

 

Det er ingen som kan bekrefte dette siden patchen til Singstar ikke er ute ennå. Men det er slik jeg forstår det også, slik du beskriver det.

 

Aha ;) Lenge siden jeg fyrte opp singstar så har ikke fått sjekket, men trodde den var kommet ut siden artikkelen var såpass gammel.

Lenke til kommentar

De har annonsert at den patchen skal komme før jul...bare å sjekke den offisielle playstation bloggen...

 

http://blog.us.playstation.com/2008/12/02/singstar-updates/

 

Det finnes noe som heter Disney - Sing it, som er jo riktignok ikke Singstar, men et syngespill fra Disney

 

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=98292

 

Edit:

Ellers så kan jo du kjøpe vanlig Singstar og kjøpe de sangene du mener ville passe til ungene dine på SingStore (onlinedel av Singstar)...finnes noen sanger med norsk tekst

Endret av dweebster23
Lenke til kommentar
Artikkelen sier ripping og spilling mens bloggen bare sier spilling, håper de lager en mulighet for å legge sangene på disk. Bytting av disk hele tiden er en uting.

 

For å unngå piratkopiering blir det vel dessverre kun mulig å høre sanger når man stapper i en ps2 disk. Håper som alle andre her på at man kan laste sangene ned, men siden ps2 singstar fortsatt er i salg så tør de vel ikke satse på at alle låner hverandres ps2 disker og kopierer sangene. Nei skal man spille må man jaggu bevise at man også har disken. Typisk det det, noe annet ville overraske meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...