Gå til innhold

Anmeldelse: X3: Terran Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Patch 1.3 ble tilgjengelig via Steam 9/12-08 :)

 

Er fortsatt i utforskningsfasen av dette spillet, er interessant så langt, men lurer litt på hvor lenge jeg kommer til å spille. Jeg må ha noe å jobbe frem i mot for å opprettholde interessen, men det har flere elementer å spille på, så jeg må nok bare komme litt inn i det, da det er første gang jeg tester ett slikt spill.

 

Startet med Terran, og det er greit å følge hoved questet for å få en innføring i hvordan ting og tang fungerer, selv om jeg slet litt med å finne ut av hvor jeg skulle dra. Fant ut etter hvert at du følger den oransje/gull markeringen, så lenge tracking er på på oppdragene (noe den er som standard).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Startet med Terran, og det er greit å følge hoved questet for å få en innføring i hvordan ting og tang fungerer, selv om jeg slet litt med å finne ut av hvor jeg skulle dra. Fant ut etter hvert at du følger den oransje/gull markeringen, så lenge tracking er på på oppdragene (noe den er som standard).

 

Jeg gjorde det samme, og oppdaget tidlig at det er veldig, veldig viktig å følge med på all "nybegynner-informasjonen" som dukker opp på skjermen - spilte i en time med mye uspennende transit-tid fram og tilbake mellom Jump Gates, og tenkte at dette kan da umulig være særlig underholdende i lengden... Før jeg oppdaget at man kunne trykke på J for å akselerere tiden. :p

Lenke til kommentar
Før jeg oppdaget at man kunne trykke på J for å akselerere tiden.

Den står standard som 600%, den kan økes helt til 1000%. SETA(?) hjelper betraktlig på reise tiden, heldigvis fant jeg ut av dette veldig raskt, i løpet av det første kvarteret tror jeg. Men jeg brukte tid på å finne ut av hvor jeg skulle dra, fant denne siden: http://eng.x3tc.ru/x3_tc_map/ som har ett kart over hele universet og en del annen informasjon. For de som ikke ønsker å finne ut av alt på egen hånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...