Gå til innhold

Hvor fort levler man nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo reqiute a friend som da gjør att du lvler 3 ganger så fort opp til lvl 60. i outland vill eg si att droppsa er bra. masse penger å hente inn

Skrevet

Jeg begynte å spille igjen den 3. november og da var jeg lvl 31 (etter å ha startet på en ny karakter i slutten av juni som jeg spilte litt på da + starten av august). Nå er jeg lvl 52, og det uten å ha spilt blodhardcore. Det går fortere nå enn for tre år siden, føler jeg ;)

Man får f.eks. fremdeles masse XP av å drepe mobs i Zul'Farrak, selv om man har med seg en lvl 69. Slik var det ikke i gamle dager, mener jeg å huske.

Skrevet

Det går rimelig kjapt fra 1 til 60 om du har en god questhelper og gjør det systematisk, har vel rundt 4 dager spilling på magen min som nå er level 50. Fra 60 til 70 er XPen nerfet veldig mye så trenges ikke så mye XP per level fra 60 til 70. På 68 kommer du deg til Northrend som igjen gir god XP.

Synes levelingen går rimelig kjapt om du bare bruker en questhelper og går systematisk til værks.

Skrevet (endret)
Må jeg rekruttere noen for å levle kjappere?? :((((

Ja, men du trenger bare å "late" som du gjør det. Man trenger ikke betale for den andre kontoen før om 30(?) dager er det vel. Men jeg tror du må registere et kredittkort da.

Tror det skal fint gå og komme til lvl 60 ved å kun spille noen timer om dagen i en måned med 3x XP.

Vil også sterk anbefale Questhelper addonen. Regner med det er den folk snakker om her når de sier en god questhelper.

Guider er og fine, men litt treger å bruke kanskje.

Endret av kule-ku
Skrevet

Jeg anbefaler Zygor sin guide.

digitalglenn, kanskje søke litt om hva zygor sin guide er før du uttaler deg om guider generelt? Zygor sin guide er gjort til en addon som funker knall.

Skrevet
for all del ikke bruk guider... questhelper er sinnsykt mye raskere en og alt tabbe og lese seg til vært jævla skritt du gjør.

Du kan få Brian Kopps og sikkert andre guides ingame, hvor du får opp hvert step på kartet med pil. Dette er MYE raskere enn questhelper fram til 60, da Azeroth har veldig rotete quests. Jeg klarte ihvertfall lvl 60 med ca 4 d played med paladin (og dette var før 3.0).

Skrevet

Om du har en 80 main med mye badges til overs (ikke akkurat mang som har det nå vil jeg tro) så kan du kjøpe det bind to account gearet og ha det fra 1-80 så slipper du å tenke over gear hvertfall.

Skrevet

Det Bind on Account gearet får man jo også kjøpt for slike Wintergrasp Shards, får jo 4 stk av de pr boss på heroic når faksjonen kontrollerer Wintergrasp. Jeg dinget 80 denne helga og har allerede sånn 150 stk tror jeg. :p

Skrevet
Må jeg rekruttere noen for å levle kjappere?? :((((

Ja, men du trenger bare å "late" som du gjør det. Man trenger ikke betale for den andre kontoen før om 30(?) dager er det vel. Men jeg tror du må registere et kredittkort da.

Tror det skal fint gå og komme til lvl 60 ved å kun spille noen timer om dagen i en måned med 3x XP.

Men XP- boosten går vel bare til den karakteren som er lavest level? Og med trial- account kan man maks bli level 20 ?

Skrevet

Level 1-60: 12 timer, toppen.

Level 60-70: 20-25 timer, avhengig av class.

Noe slikt vil jeg si, in-game tid selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...