Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke til å skje. Elendig kvalitet, elendige kommentatorer, og jeg er ikke Stabæk eller LSK-fan, så da klarer jeg meg. Men irriterende å bruke 400,- på TV2 Sumo, også bli nektet å logge på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Arsenal mistet troen på Nordtveit siden han spiller i Lillestrøm? Jeg vet det bare er en utlånsavtale, men jeg leste noe om at det kunne bli permanent i aftenposten...

Skrevet

Soleklar hands på Sundgot. Og hvorfor må mørke afrikanere (spesielt) overdrive i situasjoner? Stabæk skulle både hatt straffe, og Nannskog burde ha sluppet å fått det gule kortet.

Ellers en ok kamp, og 1-1 er vel egentlig et ok resultat for meg som RBK supporter.

Skrevet

Mørke afrikanere. :p

1-1 var som forventet. Stabæk viser at forsvaret deres er ikke så bra når de ikke har spillere som er der for å holde presset oppe. LSK er klart bedre fra i fjor og kan bli et av lagene i toppen i år. Hyggelig resultat for alle andre enn Stabæk og LSK.

Skrevet
Da ligger veien åpen for at Odd inntar 1.plassen i morra! yes!

Meningen er å være toppen av tabellen etter 30 runder. Ikke etter første runde. :p

Skrevet
Så vidt jeg vet har bortefansen alltid krav på 10-15% av kapasiteten,derfor jeg som TIL-supporter aldri trenger å stresse med billetter ;) Tror Stabæk skal ha kontroll på denne,men som mange sier vet man aldri hva som kan skje første runde.

Det er vel 5% som er kravet, men som regel får man mer.

Hvis det er noen her som har kjøpt abonnement hos VG eller 100% fotball skulle jeg gjerne likt å visst hva dere synes om deres produkt i forhold til TV2 Sumo. Hvordan var bildekvaliteten og kommentatoren i går f.eks?

Skrevet

Syns det er litt drøy av VG-nett å ha tre saker oppe på førstesiden som dreier seg om "kontroversielle" situasjoner på førstesiden. Men greit at de har et fem minutters sammendrag som er tilgjengelig gratis da.

Skrevet

Så akkurat ett klipp fra VGLive, fra kampen i går. Og det blir det siste. For noe søppel! Ikke nok med at kvaliteten er dårligere enn det man får på Sopcast(!), men da jeg prøvde å lukke fullskjermmodus gikk det helt i stå, og jeg måtte restarte nettleseren.

Glad jeg har TV2 Sport!!

Skrevet

tipper en 5 og 5 rangering med de 6 dårligste til slutt

1-5 plass

stabæk

rosenborg

bodø/glimt

lillestrøm

lyn

6-10

fredrikstad

tromsø

viking

strømsgodset

vålerenga

11-16

resten, star mest sannsynlig ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...