Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til i fjor så er det jo en mer kamp på "gratis" tv. De andre pleier jeg å høre på radioen eller dra på pubben å se, om det ikke er hjemmekamp da. Men når det først skal være nett-tv så må det jo ha minst samme bildekvalitet som kampene på tv. Når jeg ser La Liga på TV2 Sumo kunne jeg like gjerne ha streamet fra en eller annen pirat-kanal i Taiwan.

Skrevet
Sandefjord vinner ikke.

Om de så gjør, skal jeg gå naken fra trondheim til sandefjord.

Det er jo det som er så gøy/frustrerende med tippeligaen. Så du serien i fjor eller? Et knøttlite Bærumslag med publikumsrekord på lik linje som Cirkus Arnarndo, et harry-lag som ikke har vunnet noe siden 80-tallet og to lag som tidligere har spilt isfotball i den nord-norske ligaen. Serien er jo bingo og det er litt av sjarmen.

Skrevet
Skal sies at Stabæk hadde/har MYE større kvalitet i laget enn Sandefjord da :p

Hehe, joda, sant nok. Men på samme måte hadde vel 10.ende plassen (Vålerenga) mye større kvalitet i laget sitt enn alle de andre (kanskje lik linje med RBK/Brann) også, så det er ikke bare det det går på. Som sagt, Sandefjord kan vinne, for tippeligaen blir avgjort av psyke, trenere/mangel på gode trenere, og værforhold. :D Satt litt på spissen.

Skrevet
Ante ikke at Trond kostet RBK 8,5 mill. Etter min mening alt for mye...

For mye!!! Han fraktet jo nesten det laget alene opp til fjerde plass ifjor, han er verdt det dobbelte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...