bossas Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hei. Trenger hjelp ang Call Of Duty WAW. Det starter ikke opp når jeg trykker på ikonet på singelplayer! Noen som kan hjelpe meg å løse problemet? AMD 3200+ Minne ca 1500 Nvida NX 7600 GS 200GB
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 starter det når du setter inn dvden?
bossas Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Hei Det starter opp når jeg setter i cdplaten, og jeg trykker på singelplayer. Da skjer det intet, jeg kommer bare tilbake til vanlig skjermbilde/skrivepulten. Selve menyen og alt bare blir borte... På multiplayer får jeg feilmelding,..
Jmk93 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Og feilmeldingen er? Singleplayer problemet hvet jeg dessverre ikke noe om.
iharal3 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Kjøp deg konsoll, så slipper du alle slags problemer i fremtida.
Jmk93 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Kjøp deg konsoll, så slipper du alle slags problemer i fremtida. lol pc FPS spill eier konsoll FPS
Thomaes Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Kjøp deg konsoll, så slipper du alle slags problemer i fremtida. lol pc FPS spill eier konsoll FPS Saklig
bossas Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 meldingen som oppstår på mulitplayer er noe slikt: en feil har oppstått vil du sende til windows?
Jmk93 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Kjøp deg konsoll, så slipper du alle slags problemer i fremtida. lol pc FPS spill eier konsoll FPS Saklig men da vet ikke jeg
Gibblay Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) Ser det er tre ting som må oppdateres for å unngå tull. 1. Drivere til lydkort 2. Drivere til skjermkort 3. Laste ned og innstallere siste DirectX9. Forøvrig tror jeg du skal slite med å kjøre spillet slik det fortjener med den PCen du har i signaturen din. Endret 30. november 2008 av Gibblay
bossas Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Ser det er tre ting som må oppdateres for å unngå tull. 1. Drivere til lydkort 2. Drivere til skjermkort 3. Laste ned og innstallere siste DirectX9. Forøvrig tror jeg du skal slite med å kjøre spillet slik det fortjener med den PCen du har i signaturen din. Det som er litt rart er at jeg får jo spilt COD 4, og det går så det suser. Er samme spesifikasjonene på COD 5... Ingen som har opplevdt at de trykker på singelplayer for å spille og så forsvinner alt bare?
Joney Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Ser det er tre ting som må oppdateres for å unngå tull. 1. Drivere til lydkort 2. Drivere til skjermkort 3. Laste ned og innstallere siste DirectX9. Forøvrig tror jeg du skal slite med å kjøre spillet slik det fortjener med den PCen du har i signaturen din. Det som er litt rart er at jeg får jo spilt COD 4, og det går så det suser. Er samme spesifikasjonene på COD 5... Ingen som har opplevdt at de trykker på singelplayer for å spille og så forsvinner alt bare? Som jeg fant i en annen tråd: Dette skyldes at World at War trenger et grafikkort som støtter Shader 3.0. Gjør ditt det?
Licht Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 7-serien skal støtte SM 3. Sikker på at du har november-oppdateringen til DirectX?
ketle Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har samme problemet. Alle drivere er oppdatert og alt skulle derfor fungere. Det er en bug. Må bare vente på patch.
bossas Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Og hva er en Bug? Og når og hvor finner man Patch,en?
bossas Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Jeg fant en flott link http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest hvor jeg kunne sjekke systemkravene opp mot spill. Der står det at min maskin feiler på prosessoren, hva er forskjellen på disse her: Minimum: Intel Pentium 4 / AMD 64 3200+ You Have: AMD Athlon XP 3200+ Det jeg har, er ikke det minimum da?
Gibblay Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jøss, kjører du på gode gamle socket A. Minimum er 64bits AMD Athlon(socket 754, 939, AM2) noe din ikke er. Da anser jeg saken som løst.
bossas Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Det var som........pokker. Kan dette oppgraderes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå