greipfrukt Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Heisann! Har Guitar Hero 3 på PS3, har lastet ned og kjøpt en del sanger på PlayStationStore. Men kunne tenkt meg flere sanger, som f.eks . Nothing Else Matters av Metallica og flere gode klassikere fra Metallica og ikke minst andre band. Ser flere som spiller Dream Theater , men finner den ikke noe sted selv. Finnes det noen steder utenom PlayStationStore jeg kan få tak i sanger til Guitar Hero 3? Håper noen kan svare meg på dette Mvh. Magnus^^
Malakai Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Nå har ikke jeg gh3 på ps3 men xbox 360. Regner med at downloadsene er de samme. Saken er at det her vært ganske lite downloads til 3'rn, mens det virker som de prøver å rette det opp med ghwt. Av metallica er det kun siste album som kan nedlastes,GH3, hele skiva eller enkelt sanger. Kan ikke lastes ned fra andre steder en online salg. Vet ikke om det kjalp veldig mye, men det er nå det jeg vet
greipfrukt Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Har lastet ned noen album å sanger fra GHWT, men mener at jeg har sett andre med PS3 som har flere andre sanger som jeg kunne tenkt meg å hatt, men ikke får tak i.
JRL Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 vet ikke til ps3, men til ps2 kan du legge inn egene sanger å spille på en chippet ps2. Ligger veldig mye custom greier til guitar hero på nett, blant annet en som har laget metallica hero, hvor alle sangene er byttet ut med metallica sanger. Ellers må du kanskje vente til metallica hero kommer en gang i tiden til ps3
Zeph Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Om nokon har Nothing Else Matters så er det PS2 med chip eller PC.
vikingkylling Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Chippe - søke på nettet - laste ned ULOVLIG. Men for all del. Jeg hadde GH3 på xbox, men kjøpe det til Wii da den streiket og lastet det ned til PC for noen uker siden da jeg var desperat etter nye sanger. Jeg fant en stor pakke med mange nye sanger (og noen rippet fra Rock Band), men de fleste var kun til Hard og Expert. Selvsagt slettet jeg alt sammen da jeg fikk GH:WT, og nei, jeg sier ikke hvor jeg fant det. Det ville vært fy-fy.
JRL Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 vel, di fleste sider som har gh custom songs inneholder ikke noe ulovelig, ingenting ulovelig ved å lage guitar hero tabs
Zeph Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Du kan kjøpe det til PC, kjøpe ein mottakar for gitaren og laste ned. Det er heilt lovleg, einaste du må ha sjølv er musikkfilene til låtene du skal spele. Folk legg ut tabs til GH:3 på nettet som andre laster ned, slår saman med ei musikkfil via eit program og vips så har du den i spelet.
vikingkylling Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Bingo, Zeph. Har du sangen selv er det lovlig, men å laste ned sanger du ikke har er ulovlig enten det er til GH eller som vanlig musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå