Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er forsåvidt enig i at det er bedre i spoiler, men velger å la det stå oppe. Det blir et litt større kvaitets-preg over det når det er slik.

Har gjort som du sier med alle bildene i kommentar-tråden, da bilder bare er forstyrrende osv her.

Hvis du går i denne tråden å leter opp updatene, har du jo direktelink til hvert innlegg. Kan legge dem i første post om du ønsker det? :)

Så beklager.. men du må nesten bare vente :p

Edit: Angående pakkene, så har Feser og jeg ordna opp med pakken som ble sendt i retur. Jeg betalte, og de har nå sendt på nytt samt sendt kvittering :) Må bare berømme feser for utmerket service her. Kommer aldri til å bruke noe annet igjen.

Pakken fra Scythe har kommet :D

Endret av Wikipedersen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle bare si at jeg støtter forslaget om spoiler.. Hater å starte å laste siden og stikke på dass, for så å komme tilbake for en halvferdig lastet side

Skrevet (endret)

Japs :) Kommer til å gjøre det! Takk for et godt forslag! :D

Edit: Syns ikke spoiler-befengt log ser noe pent ut :p Holder meg til den måten jeg har gjort til nå.

Kan ta å legge alt som ikke er kjempe-relevant i spoilere, som feks gjennomgang av pakker. Vil eliminere noen bilder hvertfall.

Endret av Wikipedersen
Skrevet

Har rydda litt i loggen nå. Har tatt vekk noen overflødige bilder, og putta alt ikke-interresant i spoilere.

Alt som har med modding eller sponsorer å gjøre, har jeg latt stå oppe

Skrevet

Ja. I tillegg så sendte dem tilbake en pakke jeg venter på fra Feser. Denne hadde Feser i utganspunktet betalt frakta på. Men siden de måtte sende på nytt, så måtte jeg betale.

Tollen sitter på pakken nå, men er ikke noe oppi den som skal fortolles :)

Skrevet

Japs, er det dem har sagt ialf. Men firmaer som vendur feks, de har jo lagt seg på en bestemt linje. Andre har jeg måttet "bli venn med", om dere skjønner :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...