Slimmey Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Franske Quantic Dream har annonsert en oppfølger til Fahrenheit/Indigo Prophecy, kalt Fahrenheit 2. Ifølge worthplaying er det ute i løpet av sent 2009. Spoiler: om hva spillet skal handle om, kan være spoiler for dem som ikke har spilt gjennom hele første. Fahrenheit 2 skal visstnok være lagt til etter hendelsene rundt det første spillet og vi følger Lucas Cane, Carla Valenti (siden de flytter sammen på slutten av Fahrenheit) og datteren deres. De skal visstnok være tro mot matrix-effektene samt en liknende story som er nok til å ta pusten fra en, samt. gi en overhaling til grafikkmotoren. (Håper det blir noe ala Heavy Rain, som de også mekker på) Elsket totalt Fahrenheit og alle valgene man kunne ta, og hvordan hver person var bygget opp med egne problemer og mystikken.
ShampooMacTavish Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Glimrende! Det var ikke kjempe-uventet, men det kom som en overaskelse at det plutselig ble annonsert uten at det hadde vært et fnugg av spekulering. Fahrenheit var (og er) et meget bra spill. Gleder meg!
Bjørnar! Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 (endret) Yes, eg elska Fahrenheit, selv om dei kunne spart seg for død-tiden (les: Basketball, bryting, osv.) Gleder meg Endret 27. november 2008 av IceWolf
koronag Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Konsoll only? Det nye fra dem er vel det. Og dermed uaktuelt.
biXen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Konsoll only? Det nye fra dem er vel det. Og dermed uaktuelt. Fahrenheit var meget meget bra. Er det bare PS3 eller også 360 montro?
Bjørnar! Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Konsoll only? Det nye fra dem er vel det. Og dermed uaktuelt. Nei faen, er det sant?... Dette må komme på PC, ellers blir det ikkje kjøp på meg.. edit: Trykkleif Endret 28. november 2008 av IceWolf
Rekviem Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Herlig! Har savnet spill av typen Fahrenheit!
TCi Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Gode nyheter. Det første var en opplevelse av de sjeldne, tross i at det ble litt vel merkelig mot slutten.
Patney Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Gleder meg. Jeg digget farhenheit helt til siste part. Spillet ble liksom gradvis litt dårligere.
Cyberfrog Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Ja, "suspension of disbelief" ble vanskeligere og vanskeligere. Og i realiteten var det egentlig ganske få valg med vesentlig forskjellige konsekvenser for historien i spillet (demoen/starten hadde mange muligheter, men utover i spillet var det mest småting) - veldig tydelig ved andre og tredje gjennomspilling. Men et tøft spill. God nyhet!
kilik Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 (endret) Fahrenheit gikk fra veldig bra til veldig dårlig. Mange gode idéer som blir ødelagt av en forferdelig slutt. Nei takk, jeg ønsker ingen oppfølger basert på den historien der. Da ser jeg heller fram til Heavy Rain som kommer ut høsten 2009. Det bygger jo på mange av de samme elementene. Endret 29. november 2008 av kilik
Snerk Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Splendid! Jeg trodde ikke noe Fahrenheit spill var i utvikling pga. Heavy Rain. Fahrenheit er et av mine all-time favoritt spill, så en oppfølger er gode nyheter. Men som dere sier så ble historien litt rar og forvirrende mot slutten av spillet. Håper ikke oppfølgeren fortsetter med det. Men litt snodig om de velger å utgi Fahrenheit 2 og Heavy Rain i samme tidsrom.
Dragoncrest Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Elsket Fahrenheit, men mot slutten så ble det litt for teit for min del. Er også skeptisk til en forhistorie med tanke på hva som skjer i første spillet. Spoiler : Når man vet visse folk dør, så blir det vanskelig å bry seg om dem i en forhistorie
Patney Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Men de har jo fått kritikk for hvordan spillet endte, og kanskje de vil fikse det i toeren. Starten på eneren gav hele spillet et utrolig potensial, hvor det virket som at alt du gjorde hadde en konsekvens som kunne endre hele historien. Også utrolig god og spennende stemning på den doen og i hele starten generelt. Det virket mer som et mystisk detektivspill da. All den gode stemninga forsvant liksom litt etter de første scenene.
TheCatIsALie Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Åssen skal de lage 2er? I slutten av 1ern var jo alt så fint.. Indigo barnet var reddet osv.. Men uansett GLEDER MEG!!!!! Bare ikke securom!!! Var det et romskip i hangaren? Hva var det Lucas la barnet over i slutten? Endret 18. desember 2008 av Jevrio
LarZen Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Et av tidenes beste spill får en oppfølger, julaften kom tidlig i år! At det muligens ikke kommer til pc ser jeg ikke på som et tap....snarere tvert imot.
ShampooMacTavish Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Åssen skal de lage 2er? I slutten av 1ern var jo alt så fint.. Indigo barnet var reddet osv.. Men uansett GLEDER MEG!!!!! Bare ikke securom!!! Var det et romskip i hangaren? Hva var det Lucas la barnet over i slutten? SecuRom på konsoll? Ganske godt gjort, egentlig.
Agres Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Franske Quantic Dream har annonsert en oppfølger til Fahrenheit/Indigo Prophecy, kalt Fahrenheit 2. Ifølge worthplaying er det ute i løpet av sent 2009. Spoiler: om hva spillet skal handle om, kan være spoiler for dem som ikke har spilt gjennom hele første. Fahrenheit 2 skal visstnok være lagt til etter hendelsene rundt det første spillet og vi følger Lucas Cane, Carla Valenti (siden de flytter sammen på slutten av Fahrenheit) og datteren deres. De skal visstnok være tro mot matrix-effektene samt en liknende story som er nok til å ta pusten fra en, samt. gi en overhaling til grafikkmotoren. (Håper det blir noe ala Heavy Rain, som de også mekker på) Elsket totalt Fahrenheit og alle valgene man kunne ta, og hvordan hver person var bygget opp med egne problemer og mystikken. Jeg tviler. Kilde? Hvorfor skal de slippe Fahrenheit 2 samtidig som Heavy Rain? Gir ikke mening å la to egne titler konkurrere. Var selv i Paris i studioet til Quantic Dreams i midten av November (se her), og der var de (selvsagt) travelt opptatt med å fullføre Heavy Rain. De er et releativt lite studio, med liten mulighet til å koordinere to så store prosjekter på engang, og jeg så ingen spor etter en oppfølger til Fahrenheit når de viste oss rundt i studioet Dessuten ble de spurt direkte om Fahrenheit 2 var på vei under presentasjonen av HR, men det benektet de. Med tanke på at spillselskapene er notoriske løgnere når det kommer til slike spørsmål, er selvsagt muligheten der (gud forby), men om det kommer før 2011 blir jeg mildt sagt overrasket.
nilsnilspils Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hmm, jeg har planer om å kjøpe fahrenheit, men jeg har bare et spørsmål. Er det på en måte litt a.la drømmefall? Jeg elsket drømmefall, men leser at noen av dere ikke likte fahrenheit. Noe vits å begynne å spille? Noen andre spill som egner seg bedre? Jeg og dama savner et spill å spille sammen nemlig, gjerne noe som er skummelt, siden hu blir dritredd.
Snerk Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja det ligger litt i samme stil som drømmefall, men jeg synes det var mye bedre enn det, selv om jeg likte drømmefall også. Tror det passer fint å spille sammen med madammen, men spesielt skummelt er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå